Gå til innhold

Desember: Trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en stepmaskin stående her som jeg prøver å finne motivasjon til å bruke.... og hadde en plan om å komme igang m pilates igjen, men finner ikke motivasjon! Noen som har noen gode tips for å komme igang? Hva og hvordan trener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du finner den motivasjonen kan du sende litt hit også???

Skrevet

Går en lang tur med gullet hver dag og løper med en venninne et par ganger i uka. Bruker skritteller og sørger for å gå minimum 10 tusen skritt hver dag.(veldig motiverende med skritteller.)

Skrevet

NEI !!!!! og har dårlig samvittighet for det -men mangler totalt motivasjon. Eneste "trimmen" er at jeg prøver å legge inn noen skikkelige oppoverbakker når jeg triller tur med lillegutt.

Skrevet

Har gått til innkjøp av en stepmaskin jeg oxo, men synes det er vanskelig å komme ordentlig i gang :/

Skrevet

Har ett sånt trenings apparat jeg også....... og det fungerer utrolig bra som klesstativ....*rødme*

Men er brei som ei låvedør blitt, så her skal det full innskjerping gitt.

Og hvis noen av dere snubler over noe motivasjon, så bare sleng littt hitover.......

Skrevet

Ja, går på treningssenter 2-3 ganger i uka, pluss tur nesten hver dag.

Må trene, ellers blir jeg sur og vrang! Vesla er i barnepassen når jeg trener.

Skrevet

Prøver å få til en løpetur 2 ggr i uken. Bare deilig å komme seg ut av huset...særlig under leggeprosessen! Jeg får lov til å stikke av av og til under leggingen hvis det er for å trene...tjihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...