Lene27 Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 har en stepmaskin stående her som jeg prøver å finne motivasjon til å bruke.... og hadde en plan om å komme igang m pilates igjen, men finner ikke motivasjon! Noen som har noen gode tips for å komme igang? Hva og hvordan trener du?
willow Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 om du finner den motivasjonen kan du sende litt hit også???
prekæs Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Går en lang tur med gullet hver dag og løper med en venninne et par ganger i uka. Bruker skritteller og sørger for å gå minimum 10 tusen skritt hver dag.(veldig motiverende med skritteller.)
Påan-igjen Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 NEI !!!!! og har dårlig samvittighet for det -men mangler totalt motivasjon. Eneste "trimmen" er at jeg prøver å legge inn noen skikkelige oppoverbakker når jeg triller tur med lillegutt.
Rotekoppen88 Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Har gått til innkjøp av en stepmaskin jeg oxo, men synes det er vanskelig å komme ordentlig i gang :/
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Har ett sånt trenings apparat jeg også....... og det fungerer utrolig bra som klesstativ....*rødme* Men er brei som ei låvedør blitt, så her skal det full innskjerping gitt. Og hvis noen av dere snubler over noe motivasjon, så bare sleng littt hitover.......
-Bobsi Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Ja, går på treningssenter 2-3 ganger i uka, pluss tur nesten hver dag. Må trene, ellers blir jeg sur og vrang! Vesla er i barnepassen når jeg trener.
Tre søte små Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Prøver å få til en løpetur 2 ggr i uken. Bare deilig å komme seg ut av huset...særlig under leggeprosessen! Jeg får lov til å stikke av av og til under leggingen hvis det er for å trene...tjihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå