Gå til innhold

Anbefalte innlegg

, og nå ser det ut som jeg er klar til å kunne reise :-)

Vi reiser til Danmark i morgen og det bobler skikkelig i magen...

Merker godt at magen er øm og at det er noe som skjer, men det er jo bare betryggende. Med ca 30 egg fra 10- 20 mm må man vel kjenne noe..

Blir utrolig spennende å se hvor mange som er store nok og med god kvalitet, kan vel i noen tilfeller være usikkert det med så mange egg, men vi krysser alt for at det blir mange slik at vi vil få satt inn, og kanskje i tillegg få noen på frys :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5147178-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ny-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse, masse lykke til i Danmark, Tusseline!!! Misunner deg nesten turen til Ciconia og Århus, jeg... det er sånn en god og positiv og trygg stemning der! Har du tatt EL-sprøyten ennå?

Igjen, lykke, lykke til!

Mange klemmer fra

Heia vennen!

Dette lover jo meget bra!!!

Vil bare få ønska deg god tur til Danmark, og lykke til med uttak og innsetting!

Pass på å ikkje grue deg unødvendig no då vennen:)

Det kommer nok til å bli ein kjempe opplevelse!

Vi får snakkast på chatten når du er vel heima igjen;)

Klem på klem fra din venn,

Annonse

Heisann og tusen takk for svar alle sammen!

Må bare si at dere er alle tiders alle sammen. Godt vi har hverandre her inne :-)

Vi skal som HMS skrev til ciconia i Danmark, Århus! Er akkurat ferdig med bestilling av hotell og reise. Var ikke lett på så kort tid, men det gikk bra til slutt.

Gruer meg faktisk ikke... enda da, men skal prøve å ikke grue meg når det nærmer seg uttak og innsetting. Det første blir eggeløsningssprøyta. Håper jeg ikke blir mer kvalm av den. Sliter litt med kvalme fra puregon så jeg håper det ikke blir mer. Men om det blir det så er det for en god sak iallefall, og da er det verdt alt som måtte medfølge av bivirkninger :-)

Vil også ønske Mollami masse lykke til på St.Olavs. Håper det gir resultater for oss slik at vi kan komme tilbake med positivt nytt over helga :-)

Fortsatt lykke til videre alle sammen!!!

Klemmmer fra lille...

tror ikke du blir kvalm av eggløsnings-sprøyta. Det er ubehagelig å ta ut eggene, men som du sier , er det jo for en god sak. her en venninde som har vært på Ciciona som skrøt veldig av hvor hyggelige de var der, så du blir sikkert godt ivaretatt.

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...