Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt stellebord???

Anbefalte innlegg

Prøver her inne jeg...siden det sikkert er flere av dere som er ferdig med innkjøpene...=0)

Noen som har noen gode tips??

Har sett på ikea sine nettsider..men der var det jo fint lite...kunne tenkt meg en slags kommode med badekar oppi...men samtidig ikke altfor stor...litt begrenset plass på badet, hehe....

Tuuusen takk for alle tips.....er åpen for andre ideèr også....hvis det er noen som har gode erfaringer.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5147125-hvor-har-dere-kj%C3%B8pt-stellebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte stellekommode i sverige vi. Happyland, Svinesund. Kosta oss 1200 norske.. Syns i grunn ikke dette var dyrt jeg da:)

Praktisk med balje oppi kommoden, samt 4 skuffer:)

Handla vogn og masse annet også, så det var ikke kun pga stellekommoden vi dro dit:)

Annonse

minnes da jeg kjøpte stellebord på ikea at ikke alt de hadde var i katalogen. så kanskje de har mer når man drar dit. har ett vi henger på veggen vi, så har vi balje som vi skal bade i. og badekar til babyen blir ennå større.

vi har også ganske begrenset plass på badet vårt, så vi kjøpe et sammeneggbart stellebord. jane heter det vel. det kostet 1300 kr.

det er av de gammeldagse som har mykt badekar. har flere venninner som har brukt det og bruker det og er kjempe fornøyde. ei fortalte hun kunne bruke badekaret ganske lenge i fht hva hun hadde gjort med baljer som hørte til stellekommoder.

hvis jeg hadde hatt plass til en kommode på badet, hadde jeg kjøpt en som ikke er stellekommode og heller stellematte og balje ved siden av!!

synes de stellekommodene er dyre og ikke spesielt flotte å se på!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...