Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Kanskje ikke så mange kjente igjen her nå, men nå ville jeg bare oppdatere litt hvordan det går med meg - har fulgt litt med her inne, selv om det er lenge siden jeg har vært noe aktiv!!

Jeg ble endelig gravid på vårt fjerde forsøk - etter over fem år med prøving, og er nå 14 + 1. Vi var på dette forsøket vårt i Århus, Ciconia. Var jo superlykkelige når svaret på blodprøven kom.

Var også en fantastisk opplevelse når vi var på ultralyd i uke 7 å så det lille hjerte banke som bare det. Fikk ny ultralyd i uke 12, og det var ikke mindre fantastisk å se armer og bein veive som bare det! Men så kom sjokket for vår del..... Nakkefolden ble målt til 4 mm, og det var fare for Downs.... Snakk om å få slag i trynet... så ble det morkakeprøve, og idag, endelig, etter ni dager fikk svaret på at lille bebisen vår er helt normal!! 30 kilo som falt av skuldrene med en gang!

Men snakk om at vi skal bli satt på prøve, og måtte bekymre oss!!! Så nå tør vi endelig å slippe jubelen litt løs - og glede oss til 23 november som er termin!!!!!

Ser jo at det er mange som har testet positivit i det siste- fantastisk Gratulerer så mye!!

Er desverre også mange som ikke er så heldige!!! Stå på alle sammen, ikke gi opp - vi er noen utrolig sterke jenter, som klarer oss gjennom det meste, selv når livet føles mest urettferdig!!

Ha en fin langhelg alle sammen! og lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5147018-en-liten-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Svimå!

Ble utrolig glad da jeg leste innlegget ditt.

Det er utrolig hvor mye man skal bli satt på prøve, ja, og helst dem som har slitt nok fra før, men godt dere fikk positiv beskjed til slutt :-)

Vil ønske dere masse lykke til videre!

I morgen reiser vi til ciconia, blir utrolig spennende :-)

Masse klemmer fra lille...

Masse lykke til på Ciconia!! De er utrolig hyggelige der! Ble veldig godt tatt vare på, men var jo selvfølgelig også utrolig spent før vi reiste avgårde!!!!

Krysser det jeg har å krysse, og sender deg litt babystøv****************, skal se det blir Made in Denmark på dere også =o)

Stor klem

Så koselig, Svimå!

Ja, bekymringene tar visst ingen ende, men sååå godt å høre at alt ser bra ut nå!

Har også vært så heldig å bli gravid ved samme klinikk som deg, og håper og krysser alt jeg kan for at vi er like heldige, og får lov til å gå gravide lenge, lenge ennå!

Ha et fortsatt godt svangerskap!

Annonse

Hei Svimå

Så godt å høre at alt står bra til. Ble litt urolig underveis i lesinga av innlegget ditt,men heldigvis gikk det bra.

En skal igjennom mye her i livet.

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet.Det er jo kjempefin tid fremover nå som du kan kose deg.

Hold oss oppdatert videre.

Klem fra

Å så bra... Nå ble jeg kjempe glad på deres vegne... :))

Har tenkt mye på deg siden vi pratet på msn...

Så kjempe bra at det gikk så bra... :))

Masse lykke til vidre... Så prates vi sikkert på msn innimellom.... :))

Klem fra

Hei Svimå, fikk lyst til å svare på innlegget ditt.

Gratulerer med svangerskapet med gode nyheter!

Jeg fikk samme svar som deg i uke 12, barnet hadde en nakkefold på 4mm, ble sendt til riksen samme dag og der målte de 2,9. De fant nesebein og jeg trodde sannsynligheten for downs var liten, men blodprøven var ikke så bra og etter morkakeprøven fikk jeg svaret vi ikke ville ha; barnet hadde downs syndrom. Det føltes utrolig urettferdig (har prøvd i 3 år, dette var et ivf forsøk). Avgjørelsen var "enkel", vi valgte å fjerne fosteret, det skjedde i uke 14. Tomhetsfølelsen er der, men vi ser frem til neste forsøk!.

SÅ, kos deg med graviditen, du trakk lykkeloddet denne gangen. :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...