Gå til innhold

wwwwoooah !! fire dager igjen !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt akkurat og leste gjennom alle "nå tror jeg det hender noe" og "hva er dette" innleggene - og innså for FØRSTE gang i dette svangerskapet at..jammen det, nå er det pina det meg snart min tur.. ajaj !kansje på tide å innse akkurat det med fire dager igjen til at vi blir tobarnsforeldre. iih. Tror jeg må sette meg ned og puste litt rolig her før krampa tar meg ..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer på forhånd jeg =)

Sitter her småsprengt allerede og har 12 uker igjen. Har tillog med problemer med å trekke pusten ordentlig.

Så heldig du er =) Masse lykke til.

Skrevet

hehe.. ikke sant ;) håper virkelig tulla kommer snart. kjemespennende! blir sikkert MAKS overgang å få to :)

Skrevet

Heihei.. Har også 4 dager igjen! Holder på å dø av spenning.. har aldri født før så jeg kjenner godt etter på alt så skjer å lurer på hva som skjer nå hele tiden.. Desverre ingen tydelige tegn på fødsel ennå:(

Skrevet

hehe.. spennende første gangen altså.. husker det så godt selv ! ble satt igang til slutt jeg da, poden så ut til å trives mycket bra selv fjorten dager over tida.. hehe.. ønsker deg masse lykke til med fødselen og tida fremover :)

Skrevet

Med min første så gikk vannet og han kom ut ikke så veldig lenge etterpå. Denne gangen tror jeg babyen vil bli inni der.

Jeg blir satt i gang på tirsdag, så jeg har 6 dager igjen på meg til å føde vanlig!

Skrevet

4 dager igjen til termin jeg også :o)

Skrevet

Siden dere har kommet like langt så meg og er sååå nerme temrinen, hvordan er formen deres? Begynner dere å kjenne noe på kroppen eller?

Skrevet

idag har jeg 4 dager igjen også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...