Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ikke lurt å gjøre det.. ;-) Har ikke vært hos legen, bør gjøre det, men vil vente litt..etter sommeren hadde jeg tenkt.. Kjedelig at det ikke har klaffet. Men tiden har gått veldig fort.. Så krysser fingrene for at det snart er vår tur og.. ;-)

Annonse

Kjære deg:-)

Blør du mye...? Jeg spør fordi jeg får opp graviditet på deg no...

Kan jo også bety at det er rett rundt hjørnet..!

Har jo ikke lyst å lage falske forhåpninger på deg -spesielt ikke når du har prøvd så lenge,men jeg fikk sånn gravid-følelse på deg!!

Du kan jo gi meg en tilbakemeld. Hvis det er TR du har fått nå så xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

jeg fingrene for at den sitter neste mnd.

Ønsker deg masse lykke til!!!

Klem

Hei Elastica!!

Takk for at du tok deg tid til å spå meg! ;-) Jeg blødde litt mindre enn vanlig og kortere enn vanlig.. Bare 3 dager.. Pleier å blø ca i 5 dager.. Men jeg skal ikke gi opp prøvingen ;-) Ble kjempe glad for svar, og må si at jeg blir mer optimistisk med tanke på at det kan være graviditet rett rundt hjørnet.. ;-) Skal holde deg oppdatert når det skjer noe her i gården! Takk for svar igjen!! ;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...