Gå til innhold

Dårlig form (samme som skravlesiden)

rødhette*

Anbefalte innlegg

Er 6+6 på vei, og har vært i skikkelig dårlig form siden helgen. Var hos lege i går, og ble sykemeldt ut uka. Har vondt i magen og er kvalm, og trøtt. I går kveld hadde jeg i tillegg så vondt i hodet, at jeg begynte å gråte. Var også så kvalm at jeg gråt tidligere på dagen.

Andre som har/har hatt det sånn, så tidlig?

stakkars sambo er bekymra for at det er noe galt med den lille spiren inni magen min, og prøver passe på meg så godt han kan.

Legen mente at siden det ikke var vondt når han kjente på magen, og jeg ikke hadde blødninger, var det ingen fare.

Orker ikke dra på jobb igjen på mandag, hvis jeg fortsatt har det sånn her :( (er lærer i barneskole)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt den formen du beskriver i 12 uker nå, er 13 uker på vei.

Hadde det samme da jeg gikk med lillejenta mi ( det varte da i 5 mnd)

Får bare si som legen min, for enkelte er det et slit på kroppen å være gravid, men for en herlig premie du får når det er over.

Du får bare ha lykke til videre, å tenke på de lyse dagene du har i vente med en liten en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :)

bare så redd lege eller jobb skal tro jeg lyver på meg dårlig form :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje bry deg om kva dei trur, du. Det er din kropp og du veit korleis du har det. Ta vare på deg sjølv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det på samme måte de siste par dagene. Er 6+4.

I går trodde jeg nesten jeg skulle dø... Sinnsykt vondt i hodet, og kastet opp alt jeg spiste. Heldigvis litt bedre nå, men jeg er litt bekymret for jobben fremover. Håper det ikke kommer til å være sånn i 6 uker til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte.7.uke.ikke så kvalm,men vondt i hodet og svært sliten.Føler at jeg aldrig får nok søvn.Trøster meg med at sommeren er like om hjørnet,og at humøret kommer med sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg også hatt det. Kvalmen har blitt et snev bedre nå (er 9+5). Begynte å gråte èn gang på jobben, foran ei som kjeftet for noe som ikke var min feil. Ble bare for mye med kvalme, hodepine, hormoner som raste rundt, totalt overarbeidet etc. Var bare oss to der, men hun fortalte det selvsagt til alle. Setter ikke veldig pris på det (ikke fortalt at jeg er gravid) - er vel noe med at kvinne er kvinne verst, hehe, akkurat da ønsket jeg sterkt at jeg var sykemeldt!

Nyt dagene du er sykemeldt, og vit at du er helt normal - og ikke alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...