Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..hun skrev jeg var gravid nå , og hadde rett ! Hun skrev også mye annet som var imponerende. Hun tar 200 kr , men det var så verdt det. Selvom mange blir sinte for jeg legger dette som en tråd , så vil jeg si til dere som prøver at dere aldri - aldri må gi opp. Da hopper jeg over til 1 trimester.og takker for meg

Fortsetter under...

Annonse

Om folk er klarsynte eller ikke vet jeg ingenting om.

Men

Hvis ei/en klarsynt ser at man blir gravid den og den mnd, så blir man det selv hvis man ikke betaler 200 kr for å få vite det på forhånd.

Så eneste jeg tenker om det er at man betaler 200 kr for å få vite noe man kommer til å få greie på helt gratis senere.

Hei på deg '

Jeg forstår poenget ditt , og jeg tillater meg å svare siden jeg en sjelden gang er innom siden. Jeg personlig har til dags dato aldri pekt på en spesiell måned det vil skje. Jeg jobber utifra auraen til den personen jeg leser. Der leser jeg blant annet barn. Er det et hvitt lys , vil det komme ei jente , er det et turkist vil det komme en gutt. Er lyset lengre vekk fra auraen til personen jeg leser , kan det være en abbort eller at det kommer en abbort. Videre kan jeg gå nærmere inn i lyset å se om det har kalde eller varme energier , hvilket igjen betyr at jeg kan tolke når befruktningen vil skje. Om det er en kald eller varm årstid. Måten lyset er plassert på utifra auraen din tolker jeg videre når det vil skje , om det er nærme eller langt unna.

Jeg forstår godt de som vrir seg av latter og ikke fatter hvordan dette er mulig , for der var jeg selv for noen år tilbake , helt til jeg skjønte hvorfor jeg visste alt som skjedde, hvorfor jeg i alle år hadde tegnet engler, og at jeg så døde mennesker.

Men ja ...jeg er enig i at det er dmt å betale 200 kr for noe du får vite selv når det sker. Men ofte er det mye mer enn barn som kommer opp da. He he. Morsomt innlegg

Stine29 (og alle dere andre.)

Jeg er selv blitt spådd både av susyn og av cec26, de hadde begge rett i mye av det de skrev. Hadde ogå samme på hvor mange unger jeg får, når og hvilket kjønn. Jeg tror så absolutt på dem og dere som ikke gjør det, ja dere kan holde dere langt unna disse innleggene med spåing i stedet for å kaste dritt. Enkelte mennesker her i livet har en evne til å se og føle ting som vi andre ikke gjør, enkelt og greit.

Lykke til alle dere som er spådd og hold fast på troen, da kommer dere lenger tror jeg.

Annonse

Jeg mener virkelig ikke å være kvalm her.. jeg bare har noen spm..

For det første, jeg tror virkelig at det finnes klarsynte mennesker! Jeg tror på alt det med aura, hjelpere osv osv..

MEN.. her kommer men'et.. Hvis noen spår over nett. Spess på bim eller andre forum da.. Og man skal fortelle litt om personen.. Er det ikke bare da å søke på nicket.. og frem popper jo litt av hvert opp ikke sant? Mange av oss her har jo fortalt mer om oss selv enn av vi er prøvere.. Så jeg vil bare advare om at det kan være ganske lett å "spå" her..

Kanskje denne damen det blir fortalt om virkelig er klarsynt:-) Men se opp for mennesker som vil svindle deg/oss;o)

Og det å spå om det å bli gravid.. Jeg vedder mye på at mye er ren og skjær tipping..

Men jeg melder meg gjerne som forsøkskanin.. Spå meg, og så ser vi om det stemmer eller ikke. Min nysgjerrighet er verdt 200 kr!!!

Jeg har prøvd henne.. Og hun hadde helt rett på alt hun sa om min fortid, og sier at det er to barn, en jente og en gutt, som "kamper" om hvem som skal bli først.. Og det kan være at jeg allerede er gravid, eller hvertfall så skjer det snart.

Blir spennende å se, da, om hun har rett!

Det fines mer mellom himmel & jord enn vi aner.Vi skal være åpne for at noen tar evnene sine i bruk.Alle har vi dem ,men bare noen av oss tør, og vill forstå hvordan vi skal bruke dem.Alle er vi utrustet med denne gaven.Men de fleste av oss overser den.Men i de siste år ,har det kommet mer å mer frem i media,og folk tørr å stå frem, å fortelle hva de har sett og erfart.Alle må vi få velge hva vi vill tro på , selv om det for noen e vanskelig og svelge.Hvis noen har lyst å bli spådd, så la dem få lov.

200 kr er da ikke all verden.Man kaster bort mer penger på tester , som i utgangspunktet bare var bortkastet:)

Så hvis jeg legger ut en mailadresse her inne og sier at jeg spår for 150 kroner, så biter dere på tvert?? Sender meg150 kr og jeg forteller dere en historie? Snakk om å være lettlurte!!

Når man er klarsynt, bruker man evnene sine til å hjelpe andre, ikke for å tjene penger på det.. Like troverdig hun bæra der som diamondback rattlesnake og hildent er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...