Gå til innhold

Juni: Nytt BIM-treff i Bergen torsdag 8. juni kl. 14.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle og takk for sist!

Har, som avtalt på forrige BIM, postet nytt treff. Håper det passer for alle torsdag 8. juni kl. 14.00. På Dickens innerst forbi baren. De fleste har vel gått ut i persmisjon også på denne tiden ;o)

Vi sees!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Hadde dessverre ikke anledning sist gang, men blir gjerne med denne gangen:-) Går ut i permisjon neste uke, så dagtid er fint for meg. Ser frem til å se alle de store magene:-) Nå er det ikke lenge igjen...

Skrevet

Hei Siri:-)

Ja det var kjempe koselig sist gang:-)

Jeg kommer selvfølgelig på treff torsdag 8 juni, kl 14.

på Dickens.

ps. nå har jeg også kjøpt "stolthet og fordom" på dvd. Jeg har sett den før for lenge siden, men fant ut at en 5 timer lang dvd kan være godt å ha i vente tiden.

Nå har vi bare 29 dager igjen, tiden går så fort i disse dager:-)

Skrevet

Hehe... og siden sist har jeg sett den enda en gang ;o)

Vi sees!

Skrevet

Det høres koselig ut. Jeg har veldig lyst å komme, men jeg har minstejenta hjemme... Skal prøve å få pass, men vanskelig på den tiden. Kanskje ta henne med?

Skrevet

Går sikkert fint å ta henne med ;o)

Skrevet

Jeg hadde dessverre ikke anledning forrige gang, men har veldig lyst til å dra på treff. Jeg har termin 1. juni, så kommer kanskje dersom jeg går på overtid.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ser frem til en liten tur ut imorgen, begynner å føle meg så tung og svær og så uttrolig leeeeei....så det skal bli godt å treffe dere igjen som vet akkurat hva jeg går igjennom nå:-)

Gleder meg til en iskald cola med is på Dickens....det er rett før jeg går i kjøleskapet nå...nam nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...