Gå til innhold

Er det berre meg??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg tok bilde da jeg var 5+0. Da jeg tok bilde nå(8+1) var magen mye større. Jeg føler meg ikke oppblåst så hva kan det komme av??? Det kan da ikke være babyen, for den er jo LITEN nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er litt illusjon også :) du svaier mye mer i ryggen og har et framovertippet bekken i foto nr to. Dette vil gjøre at magen ser større ut.. Hvis du ønsker å sammenlikne størrelse fra uke til uke er det best å forsøke å ha samme kroppstilling hver gang.

Tror i fettett ofte "omplasserer" seg når man er gravid, og dette kan føre til større mage :) Kos deg med den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, stemmer ikke likevell. Jeg er ikke så tykk(veier 53 kg og er ca 1.59 høy. Har aldri hatt noe særlig mage, så hvor denne kommer fra sjønner jeg ikke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare "fettet" som gjør det. Hele magen omorganiserer seg for å få plass. Husk livmora skal endre størrelse fra en tommelfinger til en basketball! Musklene flytter på seg, og det er ikke umulig at du faktisk har littegrann større mage nå enn for tre uker siden. Mye er det nok ikke, men kos deg likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye rare greier. trodde ikke jeg skulle få en sånn mange:D er liksom den alle kommenterer at er tynn. Men jeg bryr meg ikke, fint å se litt tykker ut, jeg tar det med et smil:D men gler meg til det er babyen som lager stor mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...