Gå til innhold

Håndmelking/pumping

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pumpet litt melk hver morgen så jeg startet med litt flaske da Lillemann var 3 uker. Hver kveld ga pappa en liten skvett på flaske. Da hadde jeg lite melk til han på kvelden likevel. Vi sluttet med det ettersom jeg fikk mere melk om kvelden også, og det agret vi litt på nå (Lillemann er 4 mnd) for jeg måtte på sykehus en dag, og pappa`n strei fælt med å prøve å få Lillemann til å ta flaske igjen.. Det gikk dårlig.. Vi prøvde hele uka før jeg skulle inn. Så jeg mener det er lurt om de kan ta både bryst å flaske. Siden Lillemann sov fra kl 21 - 06 fra han var 2 mnd pumper jeg meg hver kveld før jeg legger meg, så jeg pumper 1 måltid hver dag og fryser ned.

Men jeg vet mange ikke anbefaller å introdusere flaske før de er 6-7 uker. Du får prøve litt selv tror jeg. Hvis du føler at gutten din lettere tar flaske en bryst ville jeg kuttet ut flaska en liten periode, for så å prøve igjen. Det er ofte lettere å suge fra flaska, fordi det gir en jevn strøm hele tiden. Men en liten skvett om kvelden gikk i alle fall greit her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...