Gå til innhold

når fortalte dere nærmeste familie?


aktivtass

Anbefalte innlegg

vi har fortalt det til de tilkommende besteforeldrene...har så lyst å fortelle det til søskene mine også...men er litt i tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor mange uker er du på vei?

jeg lurer på det samme, testet positiv idag tror jeg.....

det viste en svak strek nr to på testen. er ca fire uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet to pos CB-tester i dag....Ingen mens og tre dager over ikm, så jeg er sikker i min sak...Vi skal fortelle det i kveld. Ser ingen grunn til å vente de 3 månedene som mange venter, men det er hver sin mening og smak da....:)

Jeg vet at i vår familie vil de være med fra "første" stund og dele gledene med oss.... Og sorgene om det skulle skje....Men sorger tenker vi ikke på nå... Nå konsentrerer vi oss om å klare bære frem dette lille knøttet på best mulig vis og tenke på hvor heldige vi er i forhold til mange som sliter....

Brukte selv 13 pp'r, og vi så nesten ikke noe pos til slutt, så vi skulle til utredning i juni, men den timen kunne vi avbestille, og heller bestille time til 1.gangskontroll:)

 

Lykke til videre iallefall......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Jeg er 5 uker på vei og en dag:)..så helt ferskt!Har så lyst å fortelle storesøsteren min, men mannen min er litt tilbakeholden med det... Gratulerer så mye til dere begge!!Til Philippa: Du er nok gravid! Jeg testet også med en svak strek, testet med clear blue etterpå, og da kom krysset klart fram!Så få tak i en CB du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte til mine foreldre og søsken når jeg var i 6. uke. Er i uke 7 nå, så det er ikke lenge siden. Hadde en abort i februar, og familien vet om dette. Uansett om det skulle skje noe, så er det bra at noen vet sånn at man kan få støtte. Venter nok ca. 3 uker til før venner får vite noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Jeg har fortalt det litt etter hvert jeg.... søstra mi fikk vite det etter ca 3 sekunder! Noen har jeg fortsatt ikke fortalt det til.....

 

Det har lissom blitt litt sånn som det har passet seg lissom;) Er 9+5 nå;)

 

Lykke til for alle ivhertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalt det til ei venninne som bor langt avgårde, samt moren min - hun fikk vite det på 17. mai. Er 9+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

testet positivt i går, er 6 uker på vei. Jeg har fortalt det til mine nærmeste venner (7stk + søstra mi), alle de vet at vi har vært prøvere ei stund (ble gravid i 8pp). Er også litt enig i at det er greit å dele gleden med noen, og skulle vi miste så ville de nok fått vite det også, så da kan de jo bare få vite det med engang. Har ikke fortalt det til besteforeldrene ennå, de vet heller ikke at vi har vært prøvere. Føler faktisk at vi vil vente litt til med å si det til de. Lurer litt på når jeg bør fortelle det på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i dag inn i min 7 uke.vi fortalte det til familie og venner i uke 5.klarte ikke holde det hemmelig lengre.Men synes egentlig at det er greit at de i rundt meg vet hvorfor jeg er så trett og sliten hele tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det med en gang til familiene våre og noen nærme venner som vet at vi hadde kommet igang med prøving. Er 5+4 nå, og vet ikke når jeg skal si det på jobben. Kan nok ikke drøye så veldig lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ventet å si til noen før vi har vært på UL og vet barnet har både hjerne og hjerte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortalte det til nærmeste familie dagen etter jeg hadde fått positiv test. andre sa jeg det til når jeg var rundt 12uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...