aktivtass Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 er ca 6 uker på vei...men lurer på en ting...da jeg skulle ha TR sist, hadde jeg mensmurringer og vondt i magen i 5 dager...var sikker på at TR kom hvert øyeblikk..men det gjorde den aldri, så jeg tok en test, og ganske riktig, så var jeg gravid...tenker litt på det nå..er det normalt å ha mens murringer når man er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Hadde det jeg helt i begynnelsen ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Tror det er helt normalt ) Spurte om det samme, og da var det mange som kunne berolige meg. Har hatt det til og fra, men sjeldnere nå i det siste. Tror det er normalt å kunne kjenne det gjennom hele svangerskapet. Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aktivtass Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2006 takk for svar! det var bra! Er liksom så mye å tenke på om dagen...godt å bli kvitt noen av bekymringene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Helt normalt å kjenne mensmurringer. Ingen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterogventer Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har det litt sånn til og fra hver dag (7 uker på vei). Dette er visstnok normalt frem til 12.uke. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå