*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Skal bestille på babykungen tenkte jeg, så linken her et sted:) Skal ha en med navn og vil ha en med kul text også. Lucas er 3 mnd, blir 3-6 mnd for lite fort? Han bruker 68 nå i body.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Jeg ville helt klart valgt en str større ihvertfall! Str 68 regnes jo som en 4-6 mnd str, så da ville jeg bestilt enda en str større. Hvis jeg skulle valgt tekst så er det første som faller meg inn; "Mammaen min er sterkere enn pappaen din"
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2006 haha, den var jo kul ja:) Ja jeg tenker å bestille 6-9 mnd ...da er de hvertfall ikke små. Trenger flere forslag!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 I love milk... Troubblemaker...No batteries required... Om du syns jeg er søt, skulle du sett min mor...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Jeg kjenner ei som har to bodyer som guttungen har fått av onkelen sin... De er litt på kanten, ja "All daddy wanted was a blowjob" "All mummy wanted was a backrub" Vet ikke om jeg hadde tatt de bodyene på min lille skatt
WP-TLogPeanut Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Ikke den første der,men den andre kunne jeg kanskje funnet på å putte på ungen min hihi... "Does my bum look big in this" som babykungen har synes jeg er kul.. Synes de er svære i str der! Snuppa er 3 mnd,kommer ikke til å passe i 3-6 mnd på leenge enda...
nannyogg Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 De har mange morsomme her: http://www.babywit.com/oneliners.html Sjekk f.eks "Caution, I bite" og "They're Raising Me Gay";-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 "Hvis du kødder med meg spytter jeg smokken i trynet ditt" ...
Pøbelfrøet Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Vi kjøpte en "body-shorts" på hennes & mauritz og der sto det : "My dad is stronger than your dad" Et lite forslag. *Er ikke fornøyd med serveringen så jeg bytter restaurant. *Får jeg det ikke som jeg vil ringer jeg til bestemor og bestefar *Liten men tøff *Pass deg ellers så tar jeg å gulper på deg He he, bare noen "dumme" forslag. Vet jo ikke helt hva slags smak du har )
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har 2 bodyer fra babykungen,på dem står det: -Lukas -Made in Thailand (han er halv thai)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå