Gå til innhold

Er det noen som....


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Hei på dere!!!

huff, jeg blir helt nervøs og gal av å være gravid jeg..... tar faktisk utrolig på dette!!!

Men er det noen som har merket at de blir litt mindre ømme i puppene etter uke 10? Jeg er nemlig det, før var jeg veldig øm hele tiden, nå er jeg det ikke om natten, og ikke så øm om dagen!!!! herk....blir så nervøs av dette!!!!

er det noen som vet helt sikkert om man mister grav.sympt. om man har en MA?

huff, det er egentlig kjempe dumt å snakke om dette her, jeg vet det, for når jeg leser slike innnlegg selv, blir jeg bare enda mer nervøs..... =( men , jeg vet ikke hvem jeg skal spørre jeg......

så beklager..... men.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 7 + 2 ,men jeg føler det sånn som deg.. Går hele tiden å kjenner på puppene om de er ømme. Er de ikke like ømme hele tiden så blir jeg bekymret. Jeg skal jo på UL i morgen, men er redd for at vi ikke skal få se hjertet.

Men jeg lurer også på det... lenge siden jeg hadde MA og husker ikke om puppene ble mindre ømme etter at fosteret døde osv....

 

Slitsomt å være gravid syntes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også ekstremt øm i puppene i begynnelsen, men nå de to siste ukene, har det gradevis avtatt og nå er jeg ensten ikke øm i det hele tatt. (er i uke ti pluss fire ager nå). Og var hos legen i dag, såurte om det var normalt, og han sa at det var dte. så ingenting å bekymre seg over.

har heller ikke vært så plaga av kvalme/mageknip/hodepine nå den siste tiden, men det var også helt vanlig. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iselin!

helt enig, det er kjempe slitsomt....... blir nesten litt syk i hodet jeg.....besatt!!!!

Jeg også går å kjenner på puppene hele tiden;-) ser sikkert kjempelurt ut!

Det går sikkert kjempe bra på ul i morgen, ønsker deg all hell og lykke, og skal krysse fingre og tær for deg! men har en god følelse for deg altså :o) dette er nok en skikkelig kjemper dette!!!!

har bestil ul jeg også.... klarer ikke gå sånn å tenke helt til ordinær ul jeg, så jeg fikk time neste onsdag...... skummelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei IngyThing!

Når har du termin? jeg er også noe rundt 10+4 i dag..... men man regner jo så forskjellig her!!!!

Har liksom ikke vært så kvalm heller jeg, bare noen ganger!

Men godt å høre at du har det på samme måte, og at det er normalt :-)

takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får trøste oss med at sånn statistisk sett så er jo oddsen på vår side. Det er bare så synd at man oftere henger seg opp i negative ting enn positive. Tror det er derfor vi hele tiden legger merke til og syntes at det alltid er overtall av innlegg om folk som mister eller har MA`er her inne på 1 trimester.

 

Vi får fortsette å gni puppene..hehe, jeg gjør det når jeg er ute også jeg da, bare litt mer diskret enn jeg gjør hjemme. Jeg sytes det er rart at ordinær ultralyd ikke er før i uke 18 med tanke på hvor mange som mister føsrste gang....

Godt å høre at du har bestilt UL til onsdag, da får du roet deg ned. Det går helt sikkert uten problemer. Har du vært på UL før i svangerskapet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg synes at alle burde få tilbud om tidlig ul jeg..... tenk så mye bekymring vi hadde sluppet da!!!!

jeg var i uke 8+3, og alt såg flott ut..... men klarer fortsatt ikke roe meg helt, mange har jo mistet etter det tenker jeg på....

Men du..... kom plutselig på en ting; vil det vises på en graviditetstest om man fortsatt er gravid eller ikk`? vil den slå negativt ut om det er dødt????? vet du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei t-79 :o)

Jeg forstår godt engstelsen din, men du kan trøste deg med det at jeg ikke har hatt ømme pupper i det heletatt (!!) er 11+5 i dag, var på ul i uke 9 og alt var normalt :o) det er nok veldig individuelt dette symptomet også som alle de andre.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil vises på en graviditets test at man er gravid iallefall en liten stund etterpå.. For hcg nivået er i blodet enda. Og hormonene kan være i blodet en stund etterpå. Det man ser det best på er på sånn blodprøve...

Ca tre uker etter at jeg mistet i MA 1 gang, så tok jeg en test, og den var negativ, så innen tre uker hadde hormonene gått ut.

Men jeg lurer på om graviditets symptomene ebber ut når man har en ma, jeg husker ikke det helt..... Det burde jo det?? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :o) det er utrlog godt å høre om andre som har det slik, og at det er normalt.... man blir jo gal av dette jo ;-)

har du hatt andre symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap var jeg øm i puppene bare fram til ca uke 8. Etter det kjente jeg ikke et spøtt før jeg skulle begynne å amme. Denne gangen varierer det veldig - enkelte dager skulle jeg ønske jeg kunne gått toppløs, andre dager er de helt som vanlig - tåler en støyt fra 2-åriger og mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn :o) Ja, har myriader av andre sympt. bla.: Kvalme (avtok etter uke 10), trøtthet, hormonell (??) osv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...