Frøken Pimpernell Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Hehe...han er så morsom her, har gitt han litt banan og avocado,det var tydeligvis litt for spesielt med engang Han "rass i kroppen",virket nesten som han fikk frysninger...Spyttet så alt ut igjen mitt i ansiktet til mamma'n sin og satte opp det lureste gliset jeg har sett...Men det gikk ned tilslutt og da ville han ha mer!! Litt skeptisk til nye ting kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 ser deg for meg med avokado/banan midt i fjeset! haha,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Lol. ser han for meg jeg oxo....der han "røss i holdet" som vi sier...hehehe Mi tuppe skal prøve banan og avokado i morra. Mon tro hur det går......tji hiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Du får passe på å kamuflere deg godt De er ganske så utspekulerte disse småtrolla, kommer når du minst venter det Det skulle nesten ha blitt filmet dette forsøket vårt, en unger som "rasser" og en mamma med frukt i trynet Lykke til i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå