Mille-77 Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 2,86cm, hehe - var jo så liten og søt. Hoppet litt rundt, så hjertet trakk seg sammen (han hørte ikke etter hjertelyd). Jeg spurte (lest på nettet at uke 10 skal det være ca 177 slag i minuttet) hvor mye hjerte slo i "den alderen", fikk til svar 100 slag.. synes det var lite. Han målte ikke på min baby da.. hehe, alt leger sier som sår tvil. Lengden skulle tilsi 9+5 dager, men han fastholdt ved 9+4 inntil "hovedultralyden". Hadde ferie, så måtte ta den to uker senere enn vanlig, men men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngyThing & lykkeliten Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 gratulerer. var moro tenker jeg! gleder meg til min første Ul time også, men er bare ti uker og 4 dage rpå vei, så må vel vente en god stund til. håper tiden flyr fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Åh, så godt å høre om en positiv opplevelse... Nå ble jeg glad.. Håper min blir like positiv i morgen, skal og på UL da. Hadde UL på fredag som var, og da slo hjertet, så håper å se det samme i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Det var kjempestas, selv om den var så liten enda Hihi, gleder meg til UL i uke 19 - da skal pappa'n være med også. Lykke til på din UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå