Gå til innhold

SA/MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg leser her inne, får jeg inntrykk av at det nesten er mer vanlig at det IKKE går bra enn at det går bra ... Utrolig mange som opplever SA/MA ...

 

Jeg kjenner ikke på så mange symtomer jeg ... Uggen innimellom, øm på puppene - men ikke like mye hele tiden, småtrøtt.

 

Kan jo ikke gå til UL hele tiden heller, men tror ikke jeg holder så lenge. Er ca 7 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,ikke sant??? Hvirker ut som halvparten av alle som er inne på BIM mister.. :( Blir bare redd og urolig av å være her. Blør selv nå og har skrevet en del innlegg, men såg nå at det finnes et eget forum for ufrivillig abort, så en ide er vel å flytte innleggene dit så slipper en å skremme alle her inne som det faktisk går bra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig. UL-legen på gynekologisk sa da jeg mistet i MA at 1 av 20 sv.skap ender i SA/MA, og det er ganske mange det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, mente ikke å trykke enter så fort.... De aller fleste som har en SA/MA har ikke visst at de var gravide enda, da, så statistikken er ikke så stygg.... Så lenge du har sv.skaps symptomer intakt er det ingen ting som skulle tilsi at det er noe galt. Jeg hadde blødninger jevnt i mitt første sv.skap og det gikk kjempefint. Gutten kom til termin, og var så fin atte!:-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...