bølla mi Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Hei, lagde et nytt innlegg istede for å dytte jeg... du så på meg i går ang om jeg er gravid nå, men du fikk et usikkert svar, du sa du kunne prøve i dag... så derfor maser jeg litt igjen... håper du har mulighet:) Jeg er født 29.08.81 og min mann er født 27.02.81 Takker for svar...
Elastica Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Heisann:-) Jeg får desverre ikke opp graviditet på deg no. Men jeg får opp at du kommer til å bli gravid til høsten. Uansett masse lykke til!!
bølla mi Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2006 Okay, den er grei, da får vi se frem til høsten!!! Tusen takk for at hjalp meg igjen!!!
Elastica Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Kanskje du får en graviditet i bursdagspresang:-) + at det er jo veeeldig fint å føde på våren!
bølla mi Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2006 Det hadde vært verdens beste bursdagsgave!!! og ja, det er jo en veldig fin tid å bli født på!!! Får håpe det stemmer, jeg skal gi tilbake melding jeg!!! Takk for all hjelp, ha en fin dag videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå