Gå til innhold

Gravid etter SA/MA?


-4.mai-

Anbefalte innlegg

Er det mange som har hatt SA/MA og er gravide igjen? Hvor lang tid tok det? Hadde en SA på lørdag og nå går dagene uendelig sakte.... lurer på når vi kan prøve, og når andre har lykkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde revisio etter MA 6/2-06, mens 8/3-06, og ble gravid med en gang etter den. Ble anbefalt og vente på en mens for enklere sette termin!:-) Den er foreløpig 15/12-06: Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ble gravid 3 uker etter sa, altså da jeg fikk el igjen!!! Hadde bare sex to ganger, og det ble full klaff ;-) Er mange forskjelige meninger om man bør vente eller ikke etter sa. Jeg klamrer meg til påstanden om at dersom kroppen ikke er klar så blir man ikke gravid med en gang!!

 

Det er utrolig trist og vondt å miste, håper det går bra med dere! En ting som kan være greit å vite er at det ofte ikke tar så lang tid med å bli gravid igjen etter å ha mistet. Uansett så må dere ha lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA 23 januar, og hadde to prøveperioder...hadde mensen to ganger, så ble jeg gravid igjen..:)

Ble gravid i mars...:) Og spira jeg bærer på nå har jo opplevd litt av hvert..:) Tjihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg hadde også MA i januar, husker ikke dato, men hadde to mens etterpå så prøvde vi og ble gravid på første forsøk!!! nå er jeg 10 uker på vei!

vi fikk råd om å ha en mens, slik at kroppen var "i gjenge" igjen.... menvalgte å vente to, mest for at jeg ikke var helt klar bare....

Det går visst ganske fort å bli gravid igjen for mange =)

lykke til så mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hadde en abort 16.feb. Nå er jeg 7 uker på vei. Vi valgte å vente et par mnd. Så ble det klaff på 3 el etter aborten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For oss tok det to uker fra SA til jeg var gravid igjen. Nesten 4 uker før jeg testet positivt da :-). Nå er jeg 9 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mesta i slutten av januar....Fikk konstatert at det ikkje va nåkka der lenger den 14.02. Fikk mensen 25.02 og det va siste mensen æ hadde! Jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var jo vanvittig god statestikk!! utrolig oppløftende :) tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...