Gå til innhold

lillelarven er gravid

Anbefalte innlegg

hei fikk testn i posten cb didgital ,helt syk testa i mores med en elleranna merkelig test ,kjøpt på vita . tok en clearblue digital test hva to streker men ikke så klar den andre streken men det hva to testa er det noen som har testa med digital cb, skriver masse feil huff er helt skjelven

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5144520-lillelarven-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om jeg skjønner, men har du testet med cb digital? Hvis du har det så er det hva som kommer opp i "vinduet" som gjelder, altså gravid eller ikke gravid. Sånn somm jeg har skjønt det skal man ikke lese av resultatet på testpinnen.

Men, håper du er gravid!

ja det skal jo gjøre det men jeg gjorde litt feil så det ble noe rart i det vinduet sto at jeg må vente i en halv time men når jeg tok ut den pinna som skulle tissse hva det to blå streker regner med at det er resultatet som gir gravid eller ikke

Det er dessverre ALLTID 2 streker på tissepinnen til CB digital, enten man får positiv eller negativ test.. Så man kan ikke lese av selve pinnen, man MÅ stole på det som står i vinduet..

Så hvis testen ikke gav deg noe tekst-svar i vinduet må du vel ta en ny test. De to strekene kan du i alle fall ikke stole på.. Lei for det... du fikk vel forhåpninger om at var gravid¨nå.. Du kan jo selvsagt fremdeles være gravid, men testen har ikke kunnet bekrefte eller avkrefte dette for deg...

Oppdater oss når du har testet på nytt da! :0)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...