Gå til innhold

12 egg ble hentet ut.......

Anbefalte innlegg

Er nettopp tilbake fra sykeuset, hvor de hentet ut 12 egg tidligere. Selv om jeg ikke hadde noen birvirkninger av medisinene, har kroppen vært flink og produsert masse egg. Mannen var og flink og leverte. Så nå er det bare å krysse fingrer og tær for at maaaange blir bedfruktet, slik at jeg får noen på frys. Tilbakesettingen skjer på fredag. Veldig sløv av medisinene, litt venting ble det før vi slapp inn, så jeg fikk ekstra dose med morfin. Den har slått inn kraftig nå. Har duppet i bilen innover, måtte til og med ut og lufte meg litt på veien :-).

Kjenner det stikker litt i korsryggen, typiske menssmerter. Men det er vel naturlig at det skal kjennes litt etter en slik tur.

De er veldig kjekke i Haugesund. Sykepleierne tar veldig godt vare på deg. Ågoth, og en annen eldre kvinne som jeg ikke vet navnet på. Stryker deg på kinnet, og trøster alt de kan.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5144293-12-egg-ble-hentet-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei lillemor!

Da er du kommet så langt- så bra at dere fikk 12 egg! Lykke til på fredag, kanskje jeg ser deg... Skal på siste ul da for å få vite når vi skal ha uthenting. Gruer meg litt allerede fordi jeg er så nervøs for denne tredje og siste gangen.. Jeg var på ul på mandag også- da hadde jeg 10 egg- derfor fikk jeg øket dosen litt disse dagene før fredag. Du får slappe skikkelig av imorgen, og på fredag så får du satt inn gullegget- og etter det så er det bare å vente (og vente og vente:)

Hold oss oppdatert videre.

Hei Tine.

Alle tolv eggene ble befruktet. Så nå blir det tilbakesetting i morgen, 13:30 skal jeg være der. du får se etter meg da.

Jeg måtte også øke disen min de siste dagene, det gjorde ingenting, for det ble til 12 gullegg. Det gjør det nok hos deg også. Lykke til imorgen, vennen. Rart å tenke på at flere av dere jeg prater med her inne av og til sitter på samme venterom som meg der ute.

Rart å tenke på....... Hvis du kommer på det, og er der på samme tid, gi et lite vink da...... Jeg er sikkert den som smiler aller breiest imorgen.....hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...