Gå til innhold

Osäker

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er din kropp...

Det er du som kjenner det på godt og vondt- uansett hva du velger.

Hvis du ikke følger hjertet ditt vil du bare få veldig vondt etterpå.

Selv om ikke kjæresten din er klar for barn nå. vil det nok kansje endre seg når tiden kommer.... Skjønner det kan være en skremmemde tanke for mange.

Nei, følg hjertet ditt du...

Det beste rådet jeg kan gi det, er ikke gjør noe som ikke føles riktig for deg! Sambo og jeg var i nesten samme situasjon som dere( bare at jeg var ikke sikker på om jeg ville jeg heller i begynnelsen).

Men da jeg fikk tenkt meg litt om så bestemte vi oss for å beholde babyen, noe vi begge to er overlykklige for i dag!

Jeg lot være å ta abort fordi det kjentes helt feil, og jeg tror jeg ville angret veeeeeldig på det i ettertid, særlig nå som jeg ser hvor mye vi gleder oss til hun kommer.

Jo lenger tid det har gått, jo mer sikre har vi blitt på at dette har vært den absolutt riktige tingen å gjøre.

Bare ikke gjør noe som er mot din egen vilje..

Lykke til!

• 2 uker senere...

Det er ikke noen selvfølge at man kan bli gravid. Hva om dette er deres ene sjanse? Det er selvfølgelig lettest når begge er enige. Men dere har jo begge to, sammen, hatt et ansvar for å beskytte dere mot å bli gravide... Dere er jo begge to voksne nok til å ta ansvar, både for deres handlinger og et lite nurk!

Hei! Det viktigste er hva du føler er riktig for deg. Selv om han ikke vil så har han jo vært med å laget den. Han er 25, dvs voksen og det bør han også vise. Det er ikke rettferdïg å sette deg i en presset situasjon. Han bør støtte deg uansett hva du velger. Håper du velger det som føles rett for deg. Ønsker deg uansett lykke til. Husk at det er masse støtte å få for enslige foreldre også. Ikke la det være den avgjørende delen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...