Gå til innhold

Bligted Ovum....

Anonymmammatil3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann kjære deg!

Jeg har ikke opplevd BO, men jeg ville bare si at jeg omtrent skrev et lignende innlegg som dette da jeg var rundt 10 uker på vei. Jeg var så sikker på at det liksom ikke kunne bra denne gangen heller at det måtte være BO dene gangen. Men det var deet altså ikke - heldigvis!!!

Og det er det sikkert ikke hos deg heller - denne gangen går det nok deres vei, kjære Tilda! Det må da være deres tur nå! Jeg krysser fingrer og tær. Når tid skal du på UL?

Klemmer,

Tusen takk for lykke ønskninger,kjære dere!

Dere er enestående!

Syns liksom ikke jeg kjenner så mye til graviditeten fortiden,men jeg er jo bare i uke 6...å det er jo vanlig å kjenne så mye enda da,å symptomene kan jo komme og gå...

Men dere vet jo hvordan det er...:) Tenker liksom det værste...

Har ikke fått time på UL enda,men jeg var hos fastlegen min i går,å han skulle sende henvisning,så da får jeg vel time snart...

Jeg er litt rar da..Men nå syns jeg på en måte at det er greit å ikke vært på UL,da kan jeg fremdeles leve i troen om at jeg er gravid...

Men jeg gleder meg selvfølgelig til å ha sett den lille spiren,å at alt forhåpentligvis er bra!

Ja,ja...dette ble litt tankespinn fra meg...Mye som surrer rundt...

Klem fra

Prøv så godt som overhodet mulig å tenke positive tanker, kjære deg - det smitter over på den lille at du er så bekymret, vettu. Men på den andre siden så forstår jeg deg så inderlig godt - har vært der selv, og det er vanskelig å ha troen på at det kommer til å gå bra denne gangen, jeg vet det. Men samtidig så tjener hverken du eller den lille noe på at du går å er urolig heller - off, det er et skikkelig dilemma som man faktisk ikke kan styre helt bevisst etter en slik forferdelig historie som du har.

Håper du snart får ULtime og får se at alt står bra til med den lille spira di =)

Klemmer,

Hei, Tilda!

Eg hadde det sist eg aborterte. Begynte å blø brunt i ca 9. veke, gjekk for å få det sjekka etter ca fem dagar, da det begynte å blø meir. På ultralyden var det berre ein forstørra fostersekk, ikkje noko foster. Eg spontanaborterte ein dag eller to etterpå.

Symptoma var der, fordøyelsesproblem hadde eg faktisk i fleire dagar etter utskraping også. Men puppene begynte å gå ned FØR eg begynte å blø, så det var nok eit forvarsel. (Det siste skjedde denne gongen også. Eg driv og aborterer nå - trur ikkje alt er heilt ute enno).

Eg merka ikkje noko gale før eg begynte å blø.

Håper du vart litt klokare. Men så lenge du ikkje blør raudt og samtidig har smerter, er det truleg i orden. Lykke til - det går jo faktisk bra for dei fleste, sjølv om enkelte av oss er uheldige. Forhåpentlegvis har du brukt opp uhellskvota nå...

mvh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...