Gå til innhold

Flere som kjenner det presser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 32+1 , og har en del mens smerter og så presser det sånn på i bekkenet rundt "privaten". Er skikkelig ubehagelig til tider, kjennes ut som noen vil ut, hehe.

Flere som har det sånn og vet om dette er modning??Noen sier det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg????

Skrevet

Neida, det er ikke bare deg. Har kjent pressing lenge, og det blir stadig verre!

Skrevet

Husker du ca når dette begynte? Like tidlig som meg??

Skrevet

jeg har hatt det sånn et par uker. er 32uker på vei nå. det er vist helt normalt..

Skrevet

Begynte rundt uke 32 her med press nederst på magen, ikke plass til mat i magesekken heller...presser overalt. Tror jeg nå faktisk har begynt å ha kynnere. Spesielt om natta når jeg skal prøve å sove så er magen sperreballong :/ Uke 34 nå! godt alt er normalt da :)

Skrevet

Magen min kjennes "sprengt" ut hele tiden nå! Det er nesten ubehagelig å rette seg helt i ryggen, så jeg føler nesten at jeg går foroverlent istedet for bakoverlent, slik mange høygravide ser ut til å gå. Og så kjenner jeg press i underlivet også, ja, akkurat som om det er noe inni der, langt der nede, som vil ut. Håper hun venter litt til da. :-)

Skrevet

Jeg har kjent pressing i ca1-2 mnd nå-skikkelig ekkelt!

Føles som om det kommer ut når som helst! Er vel normalt ja,men det har blitt verre til meg i det siste nå,sikkert fordi det er like før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...