Gå til innhold

har dere...


IngyThing & lykkeliten

Anbefalte innlegg

fortalt til venenr å familie at dere er barntunge ennå???? når gjorde dere isåfall det?

 

jeg er ti uker og fire dage rpå vei og planlegger å fortelle det til familien i morgen, selvom jeg hadde planer om å si det etter 3 måneder..men jeg klarer ikke holde på det lenger!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg testet positivt i påsken og dro til legen rett etter påske for å få det heeelt pekreftet. Vi dro direkte fra legen og hjem til pappa og fortalte det. Deretter bar det til svigerforeldrene mine :) Så gikk det slag i slag egentlig...

Jeg hadde ikke noe behov for å vente. Vi tenkte også slik at hvis noe skulle gå galt så er det greit å ikke sitte med det alene.. Men det var jo vår vurdering da. Skjønner at noen vil vente også.

Vi har termin 22.des

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, termin tre dager etter meg. :D

jeg hadde jo fortalt det til familien om jeg hadde mista uansett, så er vel like greit å bare si det. men har vært litt koslig og hatt den lille hemmeligheten aleine med kjæresten en liten stund også, men nå orker jeg ikke hemmeligholde det lenger. :)

skal bli artig å se reaksjonene til familie og venner, trur alle untatt pappa blir glade for nyheten.

Men det får han bare godta. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig holde det hemmelig denne gangen... jeg er i 8. eller 9. uke nå (er litt usikker) og vi har fortalt det til mine foreldre, bestevenninna mi, den ene søstra mi, og igår ble svigerinna mi og familien informert. Ikveld får vel min andre søster også beskjeden.... tenker litt som hun over at jeg tror jeg vil sette pris på støtte fra familie og venner om det skulle gå galt, men samtidig har jeg presisert til de som vet det nå at jeg IKKE vil at de skal gå rundt og spre det til gud og hvermannsen heller. Ikke gøy å bli gratulert på lokalbutikken hvis en har mista knøttet.

 

Det er utrooolig vanskelig å holde det hemmelig forresten... jeg er jo så stolt at jeg holder på å sprekke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre vet det, samt et par gode venninner, og min bror. Hans søsken har ikke fått vite det enda, ikke hu på 10 som skal bli storesøster igjen heller. Hu ble så lei seg da vi mista sist....

Ble "ferska" av ei på jobb for 2 dager siden og klarte ikke lyge, men tenkte å vente til neste uke, da er jeg fullgått 12 uker før jeg sa det til resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at det så vanskelig å skjule det når jeg spyr hele tida............ i ukevis i strekk................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, folk for fort mistanke når man spyr i et strekk. kjenner til det. har måtte vært borte fra jobben et par dager på grunn av spying, magevondt og kvalme, så jeg vet ryktene på jobben går. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også sykemeldt,og sjefen min spurte meg "er du gravid eller?" når jeg kom å leverte sykemeldingen. Det syntes jeg ikke var noe artig,for jeg vil jo liksom fortelle det selv! ikke like moro å si "eehh...ja"

Jeg klarte heller ikke å "velge" hvem som skulle få vite det tidlig og hvem som måtte vente,så vi bare ropte det ut vi :)

Vet at noen ville blitt skuffet hvis de ikke hadde fått vite noe,mens andre hadde visst det lenge... folk er rare...hihi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ventet de obligatoriske ti ukene de to første gangene, dvs etter at jeg hadde vært hos legen. Denne gangen fortalte vi det til familien etter 4 uker, altså rett etter jeg hadde testet positivt. Men kommer til å vente med å fortelle på jobben til jeg har vært hos legen. Er liksom mer alvorlig å fortelle på jobben, synes jeg. Som å varsle en permisjon og da vil jeg helst være helt sikker på det varslet først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...