Gå til innhold

Gravid med nr.3


babynr3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer!

er gravid med nummer 1 nå, var hos legen i dag og fikk fastsatt termin til 19 desember, dermed er jeg 10 uker og fire dager på vei. :)

 

hurra for oss gravide!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis.Hvor gamle er de andre barna dine da? Vi prøver også på nummer tre!Har jente på 18 mnd og gutt på 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er også gravid med nummer tre :) Blir tre tette på oss, så er spent på det. Men det var planlagt, så er ikke så veldig nervøs, egentlig. Er 5 uker på vei. Men detkan jo bli tvillinger da.. Det blir verre, men alt går jo om man bare vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også gravid med nr tre ;O) Har 2 jenter fra før, som blir 5 og 7 år når den lille kommer i januar ;O) En liten attpåklatt som vi kan kose oss med.. er 7 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg har 2 jenter fra før av.Blir 3 og 6 år i sommer. Tiden har gått så utrolig fort.Rart å tenke på at vi har en skolestarter til høsten.D blir moro med en baby i huset igjen.

skal krysse fingrene for dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også gravid med nummer tre. Har gutt på 6 og jente på tre fra før. Er kvalm og kaster opp hver dag. Kjedelig men det går vel over etter hvert... Gleder meg til jeg er så langt på vei at barna kan få vite det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 3 på vei her også. Har en gutt på 7 og ei jente på 13 mnd. Er 10+5 uker. Skal på ul til uken, har hatt litt blødninger, men hadde det med de to andre også. Så har tatt det med ro, ikke hatt noe vondt i magen. Men kvalm, ja fysj det kan du si....

 

Synes det er stort å være gravid igjen...men tror nok dette blir siste gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr. 3 - har to gutter fra før på 5 og 2 1/2 år. Jeg er 9+1 idag, og har termin 31.12, så det kan jo bli et nyttårsbarn?

Er i god form, litt trøtt og småkvalm, men ingen store problemer. Tror likevel at dette blir den siste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...