Gå til innhold

Hei.Ser du er her Stjerna.Kjekt å sjå deg igjen her inne

Anbefalte innlegg

Veit du idag fekk eg brev om at eg er kome inn på etterutdanninga eg søkte på.Det er innen ei anna grein enn det eg held på med idag.Kan du sjå om eg kjem til å svare ja på den?Og om eg får noko jobb innen dette? Er arbeid med barn og ungdom.Tenkte eg skulle snakke med de på kommunen.Er sjukemeldt no frå jobben min på natt fortsatt.Så eg veit ikkje noko meir før eg har vært på MR i slutten av mnd.Rettere sagt i juni.Har du lyst å sjå?

Er født 04.05.68

Fortsetter under...

Hei :)

Ja må innom å spå litt av og til :)

Ser ut som du svarer ja på det og du får jobb etterpå :)

Vil og si at du og Elastica er utrolig flinke, dere er jo her inne hver dag og spår alle jo, tror ikke jeg har sett noen dere har hoppet over jeg, og det er bra :) fortsett sånn!

Kan ikke huske om du spådde hvilket kjønn jeg har i magen men jeg mener du gjorde det, husker bare ikke hva du sa :( Litt spennende for når jeg ble spådd før jeg ble gravid så sa alle at jeg kom til å få en jente men no når jeg er gravid så sier alle gutt :)

Kan du se på det en gang til for meg?

Vil ønske deg lykke til med utdanningen :)

Hei

Og tusen takk for at du såg på meg.Ja vil gjerne sjå på deg eg.Eg får opp jente på deg eg..Så spennende då.Tru kva som stemmer då.Var eit tydelig ja på jente eg fekk opp.Masse lykke til då.Så er eg spent på å få vite kva du får altså.

Slenger meg på her jeg : Sååå koselig å se deg. Har du kommet ned igjen på landjorden nå he,he..

Håper det går fint med deg og at formen er bra!!

Husk å stikk nesen din innom og hold oss oppdatert!!

Stooooor klem:-)

Hei Elastica

Ja har kommet meg ned igjen men det har ikke gått helt opp for meg enda da :) kommer vel når jeg får se det på UL om ca 4 uker :D gleder meg.

Skal holde dere oppdatert jeg vettø.

Stoooor klem til deg og!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...