Gå til innhold

August: 6,7,8 mnd Hvor er dere?


mamma til 2 i august

Anbefalte innlegg

Jeg har for det meste surfet inne på 2.trimester er 28+5. Gløtter også litt inn på3.trimester. Ser ut som2.trim.er flest folk fra rundt uke 16-22. Var akkurat inne på 3. trimester, men der var det flest fødsler og siste innspurt ! Hvor er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEEEER!!!!!!!!!!!!!

 

 

nei nå får du gi deg:))

 

Jeg er da ganske aktiv. (28+1)

 

Elias mams og Lisa si mamma er rett bak meg. Herkules og (skjønt vært litt stille derfra de siste dagene.

 

Vet og om flere som gikk over til 3 tri for bare litt siden. Ikke vært der å kikka, mulig de er stille av seg der..hehe.

 

Men du har nok rett i at det flest 16-22 på 2 tri som skriver nå. Sikkert fordi vi som snart skal over på 3 tri har fått svar på mye det vi lurte på i 2 tri. Jeg føler iaf jeg er i en sånn ventefase nå. Skjer lite nytt på en måte. (selv om det egentlig er noe nytt hver dag:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heller ikke hjemme på 3.trimester...Alle er kommet så langt der...Jeg er 28+6 i dag. Skrev et innlegg der om at det var nedtur å komme inn der...Som å begynne på ungdomskolen, etter å ha vært størst på barneskolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på 3. er snart kommet til 30 nå, men er jo fortsatt en stund til fødsel da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av oss inne på 3. trimester, men kanskje vi drukner litt i alle "Jeg har født" eller "Føder jeg?"- innleggene? I det vi bikker over i vår 29. uke, altså 28+0, tilhører jo vi også dette forumet:-)

 

Det er jo tross alt ikke lenge før vi også begynner å undre oss på om det kanskje er noe på gang, eller at vi er utålmodige og ønsker å møte babyen vår.

 

Kan vi ikke gjøre oss litt bemerket inne på 3. trimester da? Dra igang med en saftig diskusjon, legge inn noen engasjerende innlegg, eller noe:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg er å her - 26+4 i dag da, så ligger litt etter deg og Molait da, men jeg kommer etter så fort jeg bare kan =)

 

Gruer og gleder meg litt til å flytte til 3. trimester - mister kontakten med så mange herfra da...men de kommer jo etter de å etter hvert! Tenk at vi snart skal inn i de siste 3 månedene dere!!! UTROLIG spør du meg!!!

 

Klemmer til deg fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkt på det samme selv... er 27+5 i dag, så det er ikke lenge til jeg kommer etter :) Men virker som alle skal føde rett rundt hjørnet der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Er selv inne på 3. trimester. er 28+6 i dag. Har desverre ikke vært veldig aktiv de siste dagene, for jeg har hatt eksamener å lese til. På 5 dager har jeg hatt 2 eksamener. Skal ha siste eksamen om 6 dager. Blir nesten litt svett, men blir godt å bli ferdig....Får litt mer tid inne her da. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! jeg er vel også litt synlig fortsatt på 2 tri trodde jeg:-.) men flytter videre på søndag, så er ikke mangen dager igjen der! gleder meg til å ta fatt på siste tre måneder nå, begynner i grunnen bli litt lei av å være gravid nå, mye pga bekken og rygg smerter.

 

synes som aga jeg, at vi bare må gjøre oss hørt blant alle disse fødeklare damene på 3 tri;-)

 

ha en fine dag videre jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har vært litt lite aktiv ? j ja jeg er nå innom hverda men lurer kanskje ikke alltid på så mye :) Er vel rett som noen sier at vi er litt sånn veteraner på 2. tri og litt usynlige når vi kommer inn til gjengen med fødende jenter.

 

Vel så vidt jeg kan forstå så er jeg på 2. tri noen dager til? Jeg er vel 27+1 tipper jeg over ved 28 fullgåtte?

 

Jeg har hatt så mye å gjøre på jobb at jeg kun har vært her på kveldene

 

Satt med bim regelmessig i hele går da hellidag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der inne jeg og....

Er bare 28+6, men trives bedre på det forumet enn 2 trimester hvor jeg så og si aldri var aktiv.

Men husker jeg foretrakk det forumet sist og.

Litt mer intr. er jo det mest svangerskapsrelaterte forumet.... Ikke noe særlig annet som diskuteres enn svangerskap og fødsel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herkules:

Tipper vel over på 28+0 (eller 28+1 heter det kanskje?) Når du bytter til uke 28 på din side ihvertfall:)) Ikke skreket høyest der inne for tiden selv, men har jo denne skravletråden da... Er innom stort sett hver dag, men litt lei av å svare på de samme tingene etterhvert og lurer i grunn ikke på så mye. Gravid har jeg vært før og har vært mer praktiske ting jeg har lurt på. Hvor finne 3D, hvor er den vognen billigst, hvem skal på treff o.l. Så mye til deg før, blitt litt mer stille du og:)

 

Ja klart vi skal gjøre oss merkbare!!! Forventet rød løper og "karnapper" i morgen jeg... Ja tenk i morgen går jeg over alt. Som tiden flyr!!

 

Måtte flire litt av det barneskole/ungdomsskole bildet;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere og hei på deg Molait

jeg har vel vært litt stille i det siste litt fordi jeg ikke lurer på noe og mest fordi jeg har hatt så skrekkelig mye å gjøre og vært helt utslitt Orker derfor ikke å svare så mye som før

 

Men ikke forvirr meg med disse uke greiiene nå da:)

 

Jeg er ifølge bim i min 28. uke dvs jeg er 27+6 i dag og da har jeg gått 28 uker i morgen og begynner på min 29. uke og da spretter jeg vel videre? Husker jeg riktig at du har termin 24? for jeg har den 26. og kommer trippene bak deg på den derre røde løperen juhuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...