Gå til innhold

Anonym?


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Dette har sikkert blitt spurt før, men hvorfor er det så mange av dere som er anonyme? Jeg kan forstå det på litt vanskelige spørsmål, men hvorfor på helt uskyldige. Det skjønner jeg ikke helt.

 

Viss det går på å verne om hvem man er så er det jo bare å bruke et anonymt nick. Jeg bruker ka-ping som eksempel fordi hun er min bestevenninne:) Hennes nick er så anonymt at ingen aner hva hun heter eller hvem hun er. Mitt derimot røper at jeg heter Hanne, men dere skal lete lenge for å finne meg i den virkelige verden likevel.

 

Kanskje meg og rare hormoner, men det er skikkelig merkelig synes nå jeg. Det gjør dere 'anonyme' helt umulige å skille fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nick er morsomme, ja - det sier jo ingen ting om hvem vi er sånn egentlig. Brukr vel mitt mest når jeg er litt sur og grinete og passer til å hete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig, så har det kanskje ikke noe å si om det står et navn eller anonym under teksten, for det er vel tilbakemeldingene fra andre vi ønsker, og ikke det å vite hvem de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Havi...

Det er jo ikke hvem folk er som teller, men hva de mener her inne....

Er vel faktisk akkurat det Hanne tenker på tror jeg....

At det lissom er enklere å forholde seg til hve folk mener med et innlegg når man kan forbinde det med tidligere innlegg og meninger... også mener man at man dermed kjenner noen litt bedre osv..

 

Vi er jo alle forskjellige, og noen mener at enkelte ting er for private til å dele mens andre forteller både det ene og det andre uten å tenke på at man kan bli "gjennkjent"..... Hvis man for eksempel møter noen på BIM-treff, så er det kanskje ikke like gøy å mene noe som man kanskje vet er litt ukonvensjonelt....

 

Jaja, der fikk dere mine tanker rundrt dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...