Gå til innhold

Hva er kommlemiddag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og denne maten har jeg drømt om hele svangerskapet, men ikke spist før i forrige uke, da jeg kom meg vestover hjem til mor!! Gjett om jeg sørget for å notere og lære meg å lage dette selv! Men visste ikke at det kunne sette i gang fødselen - godt jeg har oppskriften nå, om nødvendig-----

Går da utfra at komlemiddag i denne sammengheng ikke betyr noe helt annet enn de svarene som er kommet inn til nå....

Annonse

Dette er det beste jeg vet, må helst ha det en gang i uken, men dessverre får en ikke tak i EKTE komper (som vi kaller det på sørlandet) her i oslo. De er store, lyse med kjøtt inni - og vi har bare smør til.

I dag har jeg faktisk spist en hel pakke ferdige raspeballer kjøpt på Kiwi. namnam!

He, he... Må nok skuffe litt. Nå har jeg spist det to dager på rad etter at familien var på besøk og tok det med seg. Jeg er fremdeles veldig svanger (men har riktignok ikke helt termin enda). Fleskepannekaker var den siste middagen jeg spiste før jeg fødte forrige gang, og det er jo mye av de samme ingrediensene som i komler, bare laget litt annerledes, så kanskje det kan funke når tiden er inne :)

Hmmm.. Har aldri hørt at dette skal sette igang fødselen, men når jeg tenker meg om så var det faktisk det jeg spiste dagen før jeg fødte sist... :-) Jeg har egentlig ikke tro på noen kjerringråd for å sette igang fødselen. Den starter når en er klar, men tror nok en kan få litt fortgang på ting hvis en bruker noen av kjerringråda når en kjenner at noe er på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...