Gå til innhold

Akupunktur i forbindelse med uttak/innsetting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Baby-07?!

Jeg har GOD erfaring med aku!

Er så heldig at sykepleierne der jeg går er uttanndet til å gi aku som smertestillende ved uttak - og det er helt fantastisk!!! Jeg får 2 panodil, lokalbedøvelse og ingen sløvende piller. Det er her jeg får nåler isteden. Jeg merker lite/ingenting ved uttaket og jeg er oppegående etterpå. Selvfølgelig følses det ut som at det er blitt "herjet" med magen, så alt går i roligere tempo etter dette.

Ved dette 3. forsøket mitt har jeg fått aku for å modne mange gode egg. En gang før uttak (ca 1 uke før) og rett før innsetting og rett etter. Denne gangen har jeg dannet ca 20 follikler, mot 3-6 de andre 4 ganger, Jeg fikk ut 7 egg, mot 1-3 de andre gangene, og 3 ble perfekt befruktet = 2 inn og ett i frysern, mot 1 egg to andre ganger. (Første gang bli ingen befruktet ved ivf, andre gangen var eggene for skjøre, så de gikk i stykker ved oprensning). Jeg har aldri testet positivt, men denne gangen er det målt en HCG-verdi på 26, som gjør at det er "noe" på vei - jeg skal ha ny blodprøve på fredag (er på rugedag nr 16 i dag, og det er ingen tegn på at mensen er på vei.. Jeg tror på at det fortsatt kan lykkes denne gangen!

Det ble litt langt, men jeg vil på det varmeste anbefale akupunktur!

Lykke til!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...