Gå til innhold

arrrrgh!!!!!!!!!!!!!hater snorking! noen andre????

Anbefalte innlegg

jeg har en samboer som snorker noe vanvittig!!! jeg har prøvd ørepropper , men blir så utruli tett i alle kanaler jeg ikke visste jeg hadde engang , så har jeg prøvd sofan på stua . men den fungerer ikke til nattesøvn, så har jeg brøvd med discman , men proppene detter bare ut når jeg snur på meg , noe jeg gjør ofte!!!

så pliiis folkens!! noen råd? er det noe legen kan gjøre ? for jeg vurderer å sende han til legen . jeg klarer ikke dette alså .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5143290-arrrrghhater-snorking-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Uff, føler med deg. Har selv en samboer som snorker, men går bra når han ligger på siden. Så blir noen vennlige "dytt" i løpet av natten når han havner på ryggen. Men samboeren min fjernet mandlene for noen år siden, da forsvant det største problemet. Dagen snorking er bare bagateller i forhold til det han hadde før det. Høres kanskje drastisk ut å fjerne mandlene, men om det hjelper dere begge så... Be samboeren din snakke med legen sin om alternativer, det finnes "snorkeoperasjoner", også andre enn å fjerne mandlene. Dette kommer til å slite på dere mer og mer så jeg anbefaler dere å snakke med en lege. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...