Gå til innhold

arrrrgh!!!!!!!!!!!!!hater snorking! noen andre????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en samboer som snorker noe vanvittig!!! jeg har prøvd ørepropper , men blir så utruli tett i alle kanaler jeg ikke visste jeg hadde engang , så har jeg prøvd sofan på stua . men den fungerer ikke til nattesøvn, så har jeg brøvd med discman , men proppene detter bare ut når jeg snur på meg , noe jeg gjør ofte!!!

så pliiis folkens!! noen råd? er det noe legen kan gjøre ? for jeg vurderer å sende han til legen . jeg klarer ikke dette alså .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snorking suger, enig med deg i det. Men gode råd har jeg nok ikke..

Skrevet

Heisann! Uff, føler med deg. Har selv en samboer som snorker, men går bra når han ligger på siden. Så blir noen vennlige "dytt" i løpet av natten når han havner på ryggen. Men samboeren min fjernet mandlene for noen år siden, da forsvant det største problemet. Dagen snorking er bare bagateller i forhold til det han hadde før det. Høres kanskje drastisk ut å fjerne mandlene, men om det hjelper dere begge så... Be samboeren din snakke med legen sin om alternativer, det finnes "snorkeoperasjoner", også andre enn å fjerne mandlene. Dette kommer til å slite på dere mer og mer så jeg anbefaler dere å snakke med en lege. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...