Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var det over og ut for meg. I dag kom det svære klumper med levra blod ut. Skal ringe legen min nå. Er kjempelei meg. Dette var vårt sjuende og aller siste forsøk. Jeg har blitt gravid på tre av forsøkene, de to første endte i MA uke 11 og nå altså SA i uke 5. Ser ikke ut som at vi skal få et barn til....

Men blir om mulig enda gladere i han vi har:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5143256-da-takker-jeg-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh....... Det er kjempetrist å høre! Det er så tragisk når man tror man har lykkes, også går det rett i dass.......

Håper det beste for dere i fremtiden, og kanskje det kommer et mirakel forbi?! Man hører jo om dem. Min tidligere sjef fikk det til etter 23 år! De prøvde i 12 år med hjelp. Da de satte strek lykkes de!

Mange varme trøstebamseklemmer fra

Hei sol-72! Det var virkelig trist å høre,men det trenger ikke bety at du har mistet. Jeg husker at jeg også fikk store klumper med levra blod og var sikker på at jeg mista, og det måtte ha vært omtrent i uke 5 eller 6.Men det var mest antagelig crinonen gel som kom ut med noe gammelt blod.Vi har iallefall en datter nå tiltross for dette. Blør du noe? Gjør du ikke det,så er det jo håp.Ikke for det,husker jeg blødde også,men at det gikk bra likevel. Ta en ny Hcg test og be om UL!Kos deg med gutten.

Annonse

Takk for trøstende ord. Tror at det er over og ut. Fikk et lite håp i går da jeg leste at en hadde hatt klumper og blod, men nå ligner dette veldig på en menstruasjon. Det som ikke er likt andre aborter jeg har lest om, er at jeg ikke har vondt. Kjenner nesten ingenting.......... Men det har kommet såpass mye klumper og blod at jeg regner med at det er en abort............

Lykke til videre dere andre. Vi er veldig heldige som har en gutt. Han blir overøst av kjærlighet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...