Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Wicca!

Dette er helt nytt for meg, å skulle heale over nettet, derfor er det slettes ikke sikkert jeg får det til slik jeg ønsker . Jeg ville bare teste ut om det var mulig å gjøre dette over nettet. Men jeg kan altids prøve. Setter også pris på tilbakemeldinger for om det fungerer, stemmer eller om det ikke gjør det.

Dette er vanskelig i utgangspunktet, og mer intensiv healing er jeg redd jeg bare får gi, når jeg arbeider på den måten jeg er mest vant til. Men......

jeg får inn at du er meget trøtt og sliten og du trenger ihvertfall hvile!!!Du har/eller har hatt en meget lei influensa, som ikke virker villa slippe taket. Får også inn problemer med nakken, og jeg mener du har en lei tendens til å få muskelbetennelser i armene. Hvis dette er tilfelle bør du få en kiropraktor til å se på "låsningen" der.

Har du problemer med hørselen på noe vis? Kan være jeg føler det i forbindelse med influensan, men kanskje du skulle prøvd å få skylt ørene for å se om det kan bli bedre.

Har du angst??, eller er du for tilfellet redd for noe?

Vel mitt beste råd her er hvile, finn tid for deg selv, så skal jeg tenke på deg og prøve å sende deg positiv vital energi!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5143244-cat68/#findComment-5143680
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for at du tok deg tid :)

Du har rett i at jeg er sliten og veldig trøtt for tiden men jeg har ikke influensa og ikke har jeg hatt det på noen år...bank i bordet! ;)

Problemer med nakken har jeg det er helt rett, sliter mye med den, har vært til fysioterapaut men det hjalp ikke så kanskje jeg skulle prøvd kiropraktor.

Problemer med hørselen...tja hva skal jeg si der da, jeg hører bra men jeg har av og til en slags tromming i ene øret, dette varer bare noen sekunder også er det vekke og det er ikke hver dag jeg har det heller.

Angst??? Tja er vel ikke bare redd for noe, er redd for alt jeg, alltid redd for at noe skal skje med ungene eller noen andre som står meg nær og det sliter litt på, tror alltid det værste :( er ikke helt god jeg altså....haha :) Neida det er ikke noe som setter spor i hverdagen hvis du skjønner hva jeg mener, jeg har ikke angst sånn sett :)

Ja jeg skal prøve å hvile litt ;) har nettopp funnet ut at jeg er gravid og så det kan være derfor jeg er trøtt.

Igjen tusen takk, trenger litt energi!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5143244-cat68/#findComment-5144221
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...