Molait Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Dersom det kommer en del kan det være greit med litt info på forhånd. Er vanskelig nok å huske nick opp mot virkelig navn opp mot anstikt og termin o gbosted og og og (vært på treff før..hehe) Kan vi ikke slenge oss på en slik liste, så kan man kikke litt der før man drar? Tenkte å ta meg en tur. Begynner da med meg selv. 26 år, sønn på 8 år fra før, samboer, bor i Fetsund, termin 24 august (gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24timersmamma Skrevet 25. mai 2006 #2 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei! Jeg tenkte også å ta meg en tur 31/5 på Lillestrøm, kjekt at flere kommer! 34 år, ingen barn fra før, gift, Skjetten med termin 5. sept (gutt). Sees da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tihi Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg kommer også og bestiller bord på navnet "BIM". Jeg bor i Sørumsand, har en samboer og ei jente som var 2 år i februar. Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 Hadde tenkt til å ta en tur jeg også Kommer fra skedsmo, men er bosatt i Rælingen. 22 år og gift. Venter førstemann ca 22 juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Jåå, så var det vårs ugravide da... Har ikke dødslyst til å være eneste prøver, det kan gå på humøret løs. :-) Samtidig hadde det vært gøy å møte dere, så aldri si aldri. 31 år, 0 barn, (ny)forlovet, Lillestrøm, exu i nov 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimor Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg regner også med å komme - Er 27 år fra Rælingen, venter nr 1 (prinsen min) med ny termin 1 uka i juli, så rett før nå! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 31. mai 2006 #7 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg kommer også Blir 26, samboer, venter første barn ca 9 nov og bor i Rælingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå