Gå til innhold

April: Oslo treff - Tors 1. juni kl. 12:00? Junior Lekeland (Haugenstua)

Anbefalte innlegg

Har foreløpig forstått det slik at:

Mohahaha

Mamma til lilligutt

vb-76

Aprilbaby

MirMa

Mjanne

Frida (kanskje?)

kan den dagen? Eller??

Flere som kan? Jo flere jo bedre ;-)

Er litt ivrig nå, ser så frem til å treffe dere, hehe...

Fortsetter under...

Regner med at vi og kommer. Didrik er syk i dag med feber og utilpass, men han blir vel frisk på en uke for vi tro.

Frida, tror ikke det er så vanskelig å finne fram, men jeg er elendig å forklare da.. og ikke vet jeg helt hvor du kjører fra Drammen. jeg kommer jo fra andre kanten. Men det ligger nesten ved østre aker.. Så på kartet og er ganske sikker på at jeg vet hvor det er!

Håper dere kommer hvertfall!

Annonse

Vi vil være med med et lite forbehold.

Jeg er selv litt småuggen. Har nok vært ute med litt for lite klær på. Er så opptatt av å kle snuppa riktig, så jeg glemmer meg selv *rødme*.

Er ikke syk, men har liksom den følelsen i kroppen at nå blir jeg syk.

Du som er så god på veibeskrivelser vb-76. Lag en til meg fra vår kant også a` : )

Kanskje dere vil sitte på med oss igjen hvis du forsatt har flyttbart sete?

Men må som sagt se ann formen :(

Jeg er ikke helt sikker på veien, me njeg tror jeg finner frem når jeg nærmer meg, ,etter at jeg så kartbeskrivelsen på nettsiden deres .Men det ligger langs østre aker etter som jeg har skjønt, tror nesten man kan se det fra veien..

Kansje vi skal kjøre sammen ja, får se an formen din ogsånn. Jeg er også litt hanglete for tia, men jeg tror nesten det er all pollenstøvet som virvler rundt som gjør meg sånn..

Hei jenter.

Jeg må se an morgendagen om vi kommer jeg... Reiser jo til sverige fredag morgen, og har egentlig nok å bruke tid på i morgen;) får se an hva jeg rekker ordne i løpet av i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...