beky Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Nå har den gått og lurer på når jeg kan forvente noe mer...!! I forrige sv,skap merket jeg ikke noe til slimproppen..men fikk da 14 dg. før tiden.. Bruker det å gjenta seg?? Har kynnere og mensmurringer. Har igjen bare 6 dg. til termin nå da...
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Høres ut som ting kan skje snart da;)varierer vel hvor lang tid det tar fra slimproppen har gått til fødsel,men du er jo nærme terminen nå,så jeg tipper du ikke har lange tiden igjen jeg;)tror ikke du kan sammenligne med at du fikk 14dager før tiden sist,med at du kommer til å få før denne gangen også..det er vel forskjellig fra pers til pers...uansett ikke lenge igjen;) ønsker deg masse lykke til;D
beky Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2006 Håper det ! kjedelig å gå over, når man er så innstilt på å få før termin (noe som i grunnen er veldig dumt..)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Ja jeg vet;) har vært innstilt på å få før termin jeg og,sikkert ganske vanlig å håpe på det tenker jeg:)hehe Vi får krysse fingrene på at det vil skje noe for oss begge innen termin da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå