Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvor mye sover deres 1-åringer på dagtid?

Jenta mi sover så lite for tida. Kan sove 2 timer fra 10.30 - 12.30 men det er det meste. Legger jeg henne senere på dagen blir det mindre soving. Og ofte sover hun bare 1 times tid på dagen. Hun springer rundt hele dagen så hun blir veldig sliten mot kvelden og legges ofte før 18.30 nå... Men da sover hun 11-14 timer på natta.

Flere som sover så lite på dagen??

Fortsetter under...

Jeg synes hun sover mye, jeg. I natt sov gutten min fra 20-530, og i dag sov han en og en halv time. Han har noen dager da han er umulig å legge. Han bare futter rundt, og nekter å sove. Nå har han hatt et sånt døgn, så nå går vi roligere dager i vente. Det er ganske slitsomt.

Jenten min på 22 mnd legges kl. 19, men ligger ofte til 20 og pludrer og maser før hun sovner. Og kl 0530 hver morgen er hun våken.

Hun sover kanskje, om vi er heldig 1-1,5 time på dagen, så jeg synes faktisk du er heldig om din sover 2 hele timer i strekk:) Det har vi aldri opplevd..... Før hun ble 1 år sov hun 3 ganger om dagen, men aldri mer enn en halvtime hver gang. Fikk ikke mye tid til å gjøre andre ting da - ble heller til at vi sank sammen i sofaen som et par sekker poteter, helt utslitte:)

Jøss! Høres ut som min datter! Hun sovner kl 19, og står opp kl 06. Sover i 1 - 1,5 time på dagen.

Før hun ble 1 år, sov hun også 3 lurer (halvtime av gangen) og jeg husker det var så utrolig slitsomt, og at jeg misunte dem som hadde barn som sov lange lurer. Godt den tiden er over. Nå får jeg ihvertfall en sammenhengende time;-)

Annonse

Hei.

Lillegutt på 15 mnd er nettopp gått fra to lurer på 1 time hver til 1 lur på 1-2 timer. Vi legger han ca 19.30 hver dag og da sover han til alt fra 07.30-09.00. Og han er en utrolig aktiv gutt:-)

Gutten min på 16 mnd(i dag), legger seg klokken 20.00 på kvelden og sover til 8-9 tiden (en skjelden gang våkner han 7).

På dagtid sover han fra 14-14.30, mer har han visst ikke tid til. Og slik har det vel vært siden han var 10 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...