willow Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Hva mener du med at pappa ikke får lønn under permisjonen? er ikke det en rettighet alle har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Se på det forrige innlegget der du spurte. Han får penger fra trygdekontoret men det begrenser seg bare til en årsinntekt på 6G, og er bare litt mer enn hva jeg tjener i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2006 sorry, det var ikke meningen å mase.. bare kom på at du kanskje ikke leste spørsmålet der! kjedelig at det skal være sånn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Det går helt bra.... Orka bare ikke skrive alt på nytt, ).... Ja, ble litt paff, men han får prøve og liker han ikke det så får han finne seg en annen jobb, men må da gå ned i lønn. Vi har drevet på å pusse opp hovedbadet nå i 1 år, så de pengene har kommet godt med. Men ulykkene fulgte oss i januar/februar så det ble masse utgifter. Fikk påkjørt bilen da jeg sto parkert utenfor svømmingen til datteren vår, ganske kraftig og vedkommende stakk av og ikke la igjen noen lapp. Neste var at på det badet vi bruker ble det vannlekkasje, så gikk komfyren og så gikk den andre bilen vår. Nå håper vi virkelig at alt er over. Fikk litt panikk da jeg så vann under vaskemaskinen her om dagen, men så etter noen ganger at det var vann som dryppa ned fra døra da jeg åpnet den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mai 2006 sier de ikke at en ulykke kommer sjelden alene! hurramegrundt, det høres ut som dere har hatt deres del.. skjønner godt at pengene kommer godt med, men er enig med deg når du sier det er litt usikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja, da var jeg i mitt mest slitne tid, Even hadde kolikk og jeg sov toppen 5 timer i døgnet på de beste dagene. Men nå går alt meget bedre ) Han får se om han trives med å jobbe sånn, han er ganske ettertraktet som arbeidstaker, for han har vasset i tilbud hver gang han har søkt. Får håpe det fortsetter sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå