Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Dere som har fått eller har hatt hemorider... Klødde dere i 2'eren før de kom?? Klør noe innmari der bak og har gjort det siden i går... vil ikke at hemorider skal komme... har snart termin og hadde håpet jeg hadde sluppet.. noen som vil svare? Ja, velger anonym her
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Ja det begynner nok med at det klør noe j... Forsøk å ta litt aloe vera gele på fingeren og så stikker du den i rompa, så kjenner du om det er noe( ok det hørtes jo helt disg... ut) Er det noe der får du bare fortsette å smøre aloe vera, det hjelper. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 uff.. trodde jeg skulle slippe unna.. får prøve aloe vera tipset ditt etterpå... takk for svar
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jeg vil IKKE anbefale aloe vera!! Det gjorde saken verre hos meg!! Lykke til.. (føler med deg!)
Ildfluå Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Det er nok helt individuelt , tror jeg. Noen får det under fødselen. Andre i svangerskapet. Noen får det uten å være gravide også, til og med menn. Kommer av presset fra enten barnet eller hard og treg mage. Du får krysse fingrene for at du slipper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå