Gå til innhold

JEG HAR PRØVD ALT, men ingenting skjer!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I dag er jeg 8 dager på overtid. Jeg begynner virkelig å bli lei av å vente og har den siste uken gjort en iherdig innsats for å prøve å sette i gang fødselen. Hodet har festet seg, livmormunnen er veldig moden, jeg har masse kynnere - men ingen fødsel. Jeg har tatt akupunktur to ganger, tar homeopati som også skal hjelpe (Arnica), stimulert bryster for å sette i gang rier, har hatt en del "teknisk" sex med min mann (som ikke synes denne type sex er så veldig spennende, smil...) - og jeg går tur, hopper, spiller fotball med sønnen min osv. MEN INGENTING HJELPER!!!!

Jeg er til info tredjegangsfødende. Gikk over med begge, men ikke så lenge. Jeg er livredd for å måtte bli satt i gang og for å få en kjempebaby (magen er stooor nå), derfor denne trangen til å komme i gang nå.... Så de av dere som tror det er lett å sette i gang når alt virker klappet og klart, så er jeg beviset på det motsatte.

Et lite sukk fra meg. Abba.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er nettopp det. Ta deg et glass rødvin og slapp helt av! Da kommer'n nok!

Lykke til!

Skrevet

Ja, da har ikke jeg flere råd heller. Men jeg har hørt at babyen ikke legger så mye på seg når man går over tiden fordi morkaken ikke gir like mye næring lenger. Vet ikke hvor sikkert det er altså, men kanskje en liten trøst når man går over tiden?

Skrevet

Hva med å slappe av ja?hihi

Ei jeg kjenner satte jorda i bevegelse for å få fortgang...prøvde det meste som å vaske rundt hus,gå trapper,lange turer,sex,ja you name it!!!tilslutt sa jordmora gå hjem,legg deg ned og slapp av...det gjorde hun ,og deretter starta fødselen;) lykke til;)

Skrevet

de fleste fødsel starter om natten og det vil si at hormonene fungerer best når mann slapper av,sa jordmora.Jeg har født to ganger før og begge begynte om natta så jeg synes du skal slappe av og se.LYKKE TILL!!

Skrevet

Hei!

Er også på overtid (3 dager) og har prøvd mye: nevner ekstrem vindusvask, husvask, plenklipping med gammeldags tung plenklipper (!), og i det hele tatt!. Det eneste det har resultert i er vanvittig vondt i hoftene hver kveld og at jeg går som en gås! Er drittlei, sover dårlig og springer på do hele natten. Nå vil jeg ha ham ut, men skjer det noe? Neida. Nå skal jeg prøve avslapningsmetoden, kanskje det får noe i gang. Føler med deg!!!

Sukk fra meg!

Suzy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...