Gå til innhold

LOISE-77 og andre tempere!!

Anbefalte innlegg

Heisann Loise,

ser du er tilbake igjen, og det er kjempekoselig. Du er litt BiM skjønner du. Positiv assosiasjon! Kjekt at EL kom til slutt da.

Jeg lurte på en ting ang. temping jeg:

jeg har tempet denne måneden, men kom i gang litt sent, slik at jeg ikke tør å stole på et resultat denne måneden..Fikk temp.måleren så sent! jeg er i dag på syklusdag 18 og temperaturene mine har vært slik:

dag 12: 36,14

dag 13: 36,16

dag 14: 36,2

dag 15: 36,21

dag 16: 36, 31

dag 17: 36,33

dag 18: 36,68

Har jeg EL i dag tror du? Eller er det for lite temperaturhopp? Hvordan skal jeg i tilfelle gjenkjenne EL?

Tuuuuusen millioner takk.

Stor klem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5142361-loise-77-og-andre-tempere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisann,, Loisemoren har vært SYKT opptatt på jobben i dag, derfor har jeg ikke fått skrivd noe.. Jeg slengte med noen gratulasjoner på BIM før jeg løp fra jobben.. Og nå er jeg hjemme, akk kommet inn døren. (BIM avhengig? jeg? hehe) Kjekt at noen assosierer meg med noe positivt ang BIM da,, siden jeg først er her så mye.. *ler*

Til det du lurte på:

Det kan absolutt se ut som at du hadde el på dag17.. El er jo dagen før tempen stiger... Den videre tempen din nå de nærmeste dagene vil bekrefte el hvis de er like høye og fine.. :0)

Egget lever i 24 timer, og siden el ofte er på ettermiddagen så dør egget ditt til i løpet av kvelden i dag...

Håper dere har kost litt de siste dagene da! ;0)

Klem og kryssede fingre for deg! Loise :0)

Hmm, du fikk det ja?! Litt rart.. Men mange kan få positiv el test flere dager på rad selv om el kom tidlig.. Enten så har du hatt el og er av de få som får flere pos tester. Eller så var temp økningen i dag litt tilfeldig,, og du får el nå..

Lykke til! :0)

Ja, merkelig. Testet i går formiddag, da var den negativ. Kanskje jeg hadde fått pos. i går også om jeg testet på denne tiden, og ikke i lunjsen. Pleier å få pos. test to dager, men har alltid gått ut fra at det betyr selve EL er like rundt hjørnet. Da henger hormonet i selv etter selve sloppet da kanskje.

Tusen millioner takk Loisen!

Annonse

Heisann. jeg viil si at el var på dag 17 viss du fortsetter å ha høye temperaturer i dagene fremover. Å det med EL testene er veldig individuelt. Noen får positiv test 3 dager før, noen 2 dager før, andre dagen før og noen på dagen med EL. Noen har positiv test i mange dager, mens andre berre en dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...