Gå til innhold

Ny her :)


Kassi 3 gull

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Her kommer jeg fra "bli gravid"!

Testet positivt med cb i dag på ikm og er vel da 4+0... Er overlykkelig over å være her! Mistet en liten i exu i mars og måtte fjerne en eggleder, men jammen klaffet det ikke bare 2 pp etter likevel!

 

Vi klarer ikke å la være å tenke på det som skjedde, men har bestemt oss for å ikke bruke energi på å bekymre oss - vi har ingen påvirkning likevel...

 

Å som vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen...

 

Godt å høre at det klaffet allerede på 2 pp...:)

Jeg hadde exu forrige lørdag, eller jeg ble operert søndag 14 mai... Mistet og eggleder, så det er godt å høre at det kan gå så fort selv med en eggleder..

Jeg hadde utrolig flaks da, eller mirakel. Jeg var gravid i livmor også, i tilegg til utenfor livmor. Så jeg hadde operasjon og hele pakka med en liten levende spire i magen... Noe som er veldig sjelden skjer..

Deres første barn eller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kassi

 

Gratulerer så masse!!!

 

Hos oss klaffet det på 1 pp etter exu og gleder oss masse.... jeg er 4+6 i dag.....

 

Lykke til :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud for en historie!! Det er vel ikke mindre enn et lite mirakel nei... Jeg krysser fingrene for den lille spiren din!!!

 

Vi har en liten jente fra før, snart 2 1/2 år. Hun snakker ofte om en lillesøster og lillebror så det skal vel bli populært når vi kommer så langt... Men det er enda lenge til...

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 + 2 i dag....:) Var på ul på fredag som var, og da så vi spira vår og hjertet som slo som bare det...:)

Skal tilbake til ul i morgen og jeg er bare kjempe nervøs, redd for at hjertet til den lille spira har gitt opp... Selv om jeg kanskje har en god følelse men....*sukk*

Hvor langt var du på vei igjen?

 

I dag kjennes såret ut som et stort blåmerke bare, jeg er så redd for infeksjon og at det ikke skal gro og alt sånn jeg... Hvor lenge var såret ditt ømt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer :)

Send masse gode tanker inn imagen og gled deg over kvalme og alt som kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Såret mitt var vel ømt en ukes tid tenker jeg, men blåmerkene satt i litt lenger... Det er rart hvor fort slike ting går i glemmeboken...

 

Jeg er 4+1 i dag og gleder meg til en ul time. Skal ringe legen i morgen og få en time. Vi fikk beskjed om å ta kontakt for ul i uk 6-7 så det gleder vi oss til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nixnax!

 

Jeg fikk med meg at du hadde gode nyheter på "bli gravid", men fant ikke innlegget ditt.. Men jeg har tenkt på deg og husker at du sa at det var din 1 pp etter exu. Det var en kjempeoppmuntring for meg og jammen fulgte vi ikke etter inn hit ... ;-)

 

Det er virkelig en fantastisk følelse!

Og jeg er 4+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...