annehe Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Hei. Jeg er på overtid og følger meg virkelig sprengt i magen nå, fatter ikke at det kan være mer plass der inne nå. Har hørt fra noen av barnet går ned i vekt på overtid, men har også hørt det motsatte; at de vokser veldig i denne perioden. Hva er riktig? Hilsen Abba
Trøndermamma`n Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Jeg er ikke helt sikker,men har hørt at de heller går ned i vekt ja,fordi at morkaken begynner å svikte,og gir derfor litt mindre næring til barnet....
NitaCat Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 har hørt de legger på seg 200 g i uka jeg.....hvis man går over.
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har også hørt at det legger på seg, at de faktisk legger på seg ganske mye...
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Tror de legger på seg! Ca 250 g i uka er det i slutten av svangerskapet og også når man går over termin...
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 de går bare oppover i vekt, men når man er veldig overtidig så kan morkaka få redusert effekt/virkning, og da kan vekten stoppe opp... men overtidsbarn er gjerne lill tykke og gode.. tror man blir satt igagn tidligere enn 14 dager etter termin hvis man vet at barnet er stort i utgangspunktet..men er ikke helt sikker..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Hmm etter hva jeg har lest så legger de ikke på seg mye etter termin..det stopper opp litt.på slutten legger de vel på seg bortimot en 250g i uka,men ikke etter terminen.for da blir jo morkakefunksjonen også redusert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå