Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Kom akkurat hjemfra omvisning på sykehuset (SØF) og det anbefales på det sterkeste! Hadde enetime med jordmor og sambo og omvisning på spesialenheten jeg skal føde på (hadde akuttkeisersnitt 10 uker for tidlig forrige gang)! Vi er så trygge og har fått svar på mange spørsmål og er helt klar for fødselen nå. Har dere ikke kommet så langt, ring til sykehuset i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! :o)

Jeg har bestilt time, og gleder meg til 8. juni :o) Herregud, da blir det virkelig da, VI SKAL HA BARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg og min mann var på omvisning på SØF igår. Er førstegangsfødende,og synes det er veldig betryggende å ha vrt på den omvisningen!! Anbefales!

Skrevet

er dere alle fra fr. stad?? når har dere termin?

Skrevet

Bør i Indre Østfold har termin 11.juni (a8 dager igjen...)

Skrevet

jeg har termin 7.6 og har ikke vært der ennå er kanskje for sent å bestille time nå?? er forresten fra fr.stad og venter veldig om dagen:)))

Skrevet

Nei,det er ikke for sent. Var ei der igår som hadde termin 30.mai...Ring og hør om de har en ledig plass snart du :)

Skrevet

Har dere alle sammen vært på enetime med jordmor inkl omvisning, eller er det gruppeomvisning? Må rote meg til å ringe snart jeg også...

Skrevet

Var bare på gruppeomvisning, siden jeg har et flot og problemfritt svangerskap.

Skrevet

Å så flott, skal selv på omvisning og ha enetime med jordmor den 20.juni. Gleder meg til det. Skal også på SØF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...