Elvedatter Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Gleder meg så utrolig hihihi.... Vil han like det tro? Blir en ny liten epoke detta her også liksom. Alt står klart på kjøkkenbenken, skal bare ta den daglige spaserturen våres..... Raport kommer senere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 er så utrolig morsomt når de får smake på noe.. får ett sånn "hmmhvaerdettefornoerart"-utrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Så morro. Lillegutt her har fått grøt i 1 mnd nå, han var ikke tilfreds om ettermiddagen kvelden, måtte ligge ved puppen hele tiden fra sånn ca 18.00 til han ble lagt i 20.00 tiden og bare grein og var ikke helt tilfreds. Og da han fikk grøt så lo han hver gang han så skjeen og gapte sånn som fugleungene gjør.... ) I dag fikk han havregrøt for første gang med maltekstrakt i og det var godt, mmmmmmm, sa han hele tiden. Morro. Fant ut her om dagen at han elsker banan, helt vill når han ser dem. Morro, søsteren likte ikke banan i det hele tatt, brekte seg over smaken. Og nå i en alder av 6 år liker hun det fortsatt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 snuppa mi fikk grøt for første gang i dag. hun ble kjempe fornøyd. ble nesten sint da jeg tok skåla og gikk på kjøkkene med den, hun ville ha mer. Ville jo ikke gi for mye første gang så vi måtte avlede litt så det ikke ble så mye skriking. det var morro ble litt rar i ansiktet først ja....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Så spennende!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 Spennende saker. Gleder meg til å lese rapporten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #7 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja, Elvedatter..nå er jeg spent, hvordan gikk grøtsmakinga? Håper det gikk fint, og at du husket å forevige det med bilder........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå