Gå til innhold

Dere er så lenge oppe om kvelden!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg klarer heller ikke være lenge oppe om kvelden , legger meg i ti hal elve tiden , da orker jeg ikke glane på tv lenger , så står jeg opp hal sju for å gjøre klar snuppa til barnehagen, å siden jeg er sjukmeldt denne uka , så ligger jeg på sofan eller i senga å slapper av , å trykker inne på nettet til jeg skal hente henne:) SÅ FINT SÅ :)

Jeg vet akkurat hvordan du har det. I går la jeg meg 2045...Typen min synes jeg er kjempe kjedelig om kveldene, men hva skal jeg gjøre når jeg står opp mellom 06-0630?? Jeg orker ikke være trøtt på jobb ettersom jeg må minimere kaffeinntaket. Og er det helg så er det ei lita blid jente som vekker meg 07:00, så mulighetene for å sove lenge er begrenset.

kan du ikke få deg sjukmld et par dager så du får kvilt ut litt da? jeg måtte bare ha det , jeg var helt ferdi . jobber på akkord også , så jeg klarte ingenting , satt berre å kikte ut i luften hørte ikke hva folk sa eller noe ..så jeg bestilte meg time på legen , fikk sjukmld denne uka her . du må tenke på deg selv , det er trossalt ikke noe du er vant til dette her . for at bebisn skal ha de bra så må du ha det bra , !! dermed basta:)

Nå jeg er i full jobb så er jeg sengeferdig når barna legger seg, jeg..

Jeg er senere oppe en vanlig for tiden siden jeg er sykemeldt. Men skal på jobb igjen neste tirsdag, så da må jeg nok legge meg tidlig igjen! Jeg er avhengig av nok søvn for å fungere..

Annonse

Hei, jeg er sent oppe om kvelden, for det er NÅ jeg fungerer, er ellers bare trett og kvalm og trenger noe "normal" tid. Kl er 00:33 nå og kryper i segn nå, men jeg trenger denne tiden og er ikke trett før nå...merkelig. De 7 første ukene la jeg meg ved 21 tiden...

Vær glad for den gode søvnen dere får!

Nattaklem

Jeg er helt enig med deg, jeg er heldig hvis jeg holder meg våken til 22.30/23.00 og da er det utrolig vanskelig, ja nesten umulig å stå opp klokken 7 neste morgen. Jeg er i 10nde uke og (termin 23 des.) håper og krysser fingrene for at dette er noe som går over i andre trimester. "Alle" jeg har snakket med sier jo at det er det beste. Men jeg har funnet ut at lett trening et par tre ganger i uken hjelper. Har fått forslag om å sykemelde meg, men får liksom ikke retferdig gjort ovenfor megselv å sykemelde meg pga. tretthet..... Jeg fungerer jo på jobb, bare ikke alltid så bra hjemme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...