Gå til innhold

August: permisjonssøknaden inne?

Anbefalte innlegg

hei dere august jenter!

Jeg lurte på om dere allerede har sendt inn søknad om fødselspenger til trygdekontoret? Driver å tygger på min egen nå, har hørt at det kan være lurt å være ute i god tid p.g.a ferieavvikling juni/juli.

Lykke til, nå er vi snart der!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5141848-august-permisjonss%C3%B8knaden-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

levert i dag. men eg må gå ut i bermisjon 1.juli sjølv om termin er 23.08. Har hatt svangerskapsperm no, så for å nå og ha hatt fødselspenger i 6 av 10 siste mnd før neste permisjon må eg starte tidlegare.

Hei hei!

Jeg jobber med saken nå, men pga sykemelding osv. så er det så innmari masse papirer som skal sendes....

Har helt glemt at jeg må levere til arbeidsgiver også!

Hva skriver dere i den forresten? Til arb giver altså? Skal man bare fylle ut et skjema, eller skal man bare skrive et brev.... HELT grønn på dette...

På jobben min var det bare det vanlige permisjonssøknadskjema jeg fylte ut (som man må fylle ut hvis man skal søke perm en dag eller to, men vet andre har eget skjema for dette) også måtte jeg legge ved noe som bekreftet termindatoen, brev fra jordmor eller det du fikk på UL

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...